Strzelające długopisy

Data: 2019-12-20 06:58:32
Autor: Runt
Strzelające długopisy
https://www.rp.pl/Rosja/191219240-Rosja-Zolnierze-dostali-nowe-karabiny-Moga-strzelac-pod-woda.html

Polska armia jest też uzbrojona po zęby! ;-)
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-19 23:13:24
Autor: japanizer
Strzelające długopisy
On Friday, December 20, 2019 at 2:58:32 PM UTC+9, Runt wrote:
https://www.rp.pl/Rosja/191219240-Rosja-Zolnierze-dostali-nowe-karabiny-Moga-strzelac-pod-woda.html

Polska armia jest też uzbrojona po zęby! ;-)

E tam karabiny strzelające pod wodą. Naszym żołnierzom Antek zamówił tony krówek i taktyczne długopisy do wybijania szyb:

https://natemat.pl/216735,nietypowe-zalupy-w-mon-macierewicz-zamowil-prawdziwa-bombe-kaloryczna

Data: 2019-12-20 09:08:42
Autor: Trefniś
Strzelające długopisy
W dniu .12.2019 o 08:13 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Od 2017 już dawno zjedzone, niedorozwoju GW-nem karmiony.

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 01:03:12
Autor: japanizer
Strzelające długopisy
On Friday, December 20, 2019 at 5:08:51 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Od 2017 już dawno zjedzone, niedorozwoju GW-nem karmiony.

Mówisz, że taktyczne długopisy do wybijania szyb zjedli, PiSdo? Się porobiło!

Data: 2019-12-20 13:13:37
Autor: Trefniś
Strzelające długopisy
W dniu .12.2019 o 10:03 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Od 2017 już dawno zjedzone, niedorozwoju GW-nem karmiony.

Mówisz, że taktyczne długopisy do wybijania szyb zjedli, PiSdo? Się  porobiło!

Krówki niedorozwoju GW-nem karmiony.

Nb. jestem w opozycji do PiS, ale trudno stawać w szeregu z takimi  niedorozwojami jełopozycji jak Tuskozjeby.
Zresztą i tak za rządów III RP tragedia była dużo głębsza, niż teraz. A  krówki pełniły funkcję strategiczną, w odróżnieniu do policzków wołowych i  ośmiorniczek w Sowa (i Przyjaciele duetu Putin/Merkel)
EOT

--
Trefniś

Data: 2019-12-20 14:53:34
Autor: Runt
Strzelające długopisy
W dniu 2019-12-20 o 09:08, Trefniś pisze:
[...]

Czy oprócz ciebie jest ktos jest kto nie jest "niedorozwój"?

Data: 2019-12-20 20:38:45
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Strzelające długopisy
Am 20.12.19 um 08:13 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

A co z tymi swietymi ryngrafami?
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku" (Olga Tokarczuk)

Strzelające długopisy