Strzelajacy subwoofer i lodowka :)

Data: 2009-12-18 17:23:11
Autor: Moltisanti
Strzelajacy subwoofer i lodowka :)

Witam, Od jakiegos czasu jak zalacza lub wylacza sie agregator w lodowce :) to sub strzela i to dosyc glosno. Wczesniej takich kwiatkow nie bylo, sub podpiety pod listwe koszt ok.60zl. Fakt ze tych sprzetow audio/video mam wpietych do 2 glownych gniazdek ok. 10szt. Malo tego, mam wrazenie ze jak sie wlacza agregator to sub lekko sie wycisza, audi traci na glosnosci minimalnie, ale to jest raczej subiektywne odczucie. Jak moge to rozwiazac, co kupic? Boje sie ze strzeli w koncu na amen.

M.

Strzelajacy subwoofer i lodowka :)