Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?

Data: 2010-06-05 09:11:35
Autor: SzalonyKapelusznik
Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?
On 5 Cze, 14:35, CUT <C...@CUT.pl> wrote:
Witam,

Czy strzelanie z broni myśliwskiej do lotek (czy jak to się tam nazywa)
na przygotowanej strzelnicy wymaga posiadania zezwolenia? Znajomi
myśliwi zaprosili mnie na mały turniej, a nie chciałbym mieć jakiś
problemów z tym związanych.

A zezwolenie jest na strzelanie z broni czy jej posiadanie?

Data: 2010-06-08 07:14:18
Autor: Massai
SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]
> mieć jakiś problemów z tym związanych.

A zezwolenie jest na strzelanie z broni czy jej posiadanie?

Tak przekornie, a co to jest posiadanie? Ten myśliwy który komuś
pożycza broń jest jej właścicielem, i gdy już pożyczył - nie posiada.
Posiadać czyli "mieć we władzy". --
Pozdro
Massai

Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?