Strzelanina w centrum Paryza

Data: 2017-04-20 15:37:48
Autor: Zenek Kapelinder
Strzelanina w centrum Paryza
Jeden policjant nie zyje. Dwoch policjantow jest rannych. Ranny jest tez cywil. Napastnik strzelal z broni automatycznej, kalasznikowa w wersji dla wojska. Pod strzelanina podpisalo sie panstwo islmskie. Terrorysci przechodza na wyzszy poziom rozwoju. Zaczynali od nozy, potem byla bron nie automatyczna i materialy wybuchowe. Kiedy uzyja granatnikow? Bo ze uzyja jest pewne. Jakie to szczescie ze spokojnie zyje sobie w panstwie w ktorym rzad realizuje wole wyborcow i nie wpuszcza dziadostwa z Afryki. Z zelaza nie jestem, szkoda mi tych ludzi ale nie jest mi ich zal. Szkoda bo sa zabici, sa ranni.. Szkoda mi rowniez tego terrorysty bo mial pecha ze urodzil sie w zlym czasie w zlym miejscu. Jak by sie urodzil w normalnym i biednym kraju to mial by dziewczyne, pracowal by, zbieral na samochod albo wakacje. A tam gdzie sie urodzil od malego robili mu w glowie religijne gowno i skonczylo sie tak jak sie skonczylo. Francuzow mi nie zal. Sami sobie zgotowali taki los.

Strzelanina w centrum Paryza