Strzeżcie się przed telewizją inter netowa za darmo!!!

Data: 2010-03-18 19:46:58
Autor: Klin
Strzeżcie się przed telewizją inter netowa za darmo!!!

Wszedłem na poniższą stronę reklamującą telewizję internetową.

http://www.telewizja.internetowa.online.ooj.pl/

  Z poniższej strony pobrałem wtyczkę, wysłałem SMS, miał kosztować
  1zł, tymczasem z konta komórki ściągnięto prawie 25zł

http://www.maxup.pl/

  Siostra próbowała to samo ze stroną   www.ekino.org/tv
  straciła jeszcze więcej ponad 30zł choć SMS miał ją tam
  kosztować 8zł jak piszą.

Data: 2010-03-19 05:36:47
Autor: zbig
Strzeżcie się przed telewizją internetowa za darmo!!!
On 18 Mar, 19:46, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
[...]

Jakie za darmo? Przecież kazali zapłacić. Ja w internecie korzystam
jedynie z telewizji gratisowej.

Data: 2010-03-19 13:51:09
Autor: Klin
Strzeżcie się przed telewizją i nternetowa za darmo!!!
Użytkownik zbig napisał:
On 18 Mar, 19:46, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:
[...]

   Opłata miała dotyczyć tylko programu od odbioru telewizji
   sama telewizja miała być bezpłatna poczytaj trochę podałem
   Ci linki i nie pisz byle czego. Program jaki ściągnąłem
   i za który tyle w końcu zapłaciłem zdaje się też do niczego
   nie służyć, nie mam pojęcia jak go zastosować. Ściągnij sam
   i jak uznasz, że Cię nabrali będziesz mógł im zrobić a kuku
   podając do sądu jak radzi Cyc.

Data: 2010-03-19 06:29:29
Autor: zbig
Strzeżcie się przed telewizją internetowa za darmo!!!
On 19 Mar, 13:51, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             ,">
wrote:

   Op ata mia a dotyczy tylko programu od odbioru telewizji
   sama telewizja mia a by bezp atna poczytaj troch poda em
   Ci linki i nie pisz byle czego.
Nie zwykłem pisać byle czego.
Jeśli dałeś się zrobić w bambuko, to tylko twoja wina.
W internecie są dziesiątki czy już nawet setki możliwości bezpiecznego
oglądania telewizji za darmo. Wystarczy trochę poszukać., wgrać parę,
rzeczywiście darmowych, programów i leci.
Niektórzy dostawcy , np.bardzo agresywna justin.tv wprowadza limity na
bezpłatne oglądanie. Od czego jednak inwencja internautów? Są już
opublikowane w internecie sposoby na omijanie takich limitów.

Data: 2010-03-19 14:43:01
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:

[...]

   W sieci są też inne programy za złotówkę niby a płaci się
   w rzeczywistości po 30zł. Teraz to dopiero do mnie dotarło,
   gdy się tym tematem zainteresowałem, szczególnie dzieci
   są na to narażone ale jak widać i stare konie dają się
   nabierać.

Data: 2010-03-20 15:00:04
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik zbig napisał:
[...]

   Podaję jeszcze numer na który wysłałem tego SMSa rzekomo
   za złotówkę. tel: 91968 - Powinna istnieć jakaś lista
   tych "numerów naciągaczy" by inni się nie dawali nabierać
   oszustom. Ktoś im przecież na to zezwala i dzieli się
   z oszustami wyłudzoną forsą. Proponuję powołanie jakiejś
   komisji do zbadania tej sprawy. Drugi numer na którym nacięła
   się siostra to tel: 92568.

Data: 2010-03-20 15:17:34
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik zbig napisał:
[...]

 http://uwagaoszust.duu.pl/component/content/article/4-administrator/12-smsowy-przekrt.html

   Znalazłem potwierdzenie tego z pomocą googli - czym się zajmują zatem
   odpowiedzialni za ściganie tych oszustw - dzielą się z naciągaczami?

Data: 2010-03-20 19:44:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 15:00, Klin > pisze:
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik zbig napisał:
[...]

Zastanawiające dlaczego policja albo prokuratura nie zajmie się tymi oszustami w biały dzień? Przecież te wszystkie konkursy sms-owe z milionami i luksusowymi samochodami do wygrania to zwykłe oszustwa.

Data: 2010-03-20 23:06:54
Autor: Adam
[...]

Celna uwaga! Takich cwaniaków są całe masy. Na szczęście - nigdy się nie dałem na takie coś naciąć: ilekroć gdzieć w internecie widzę w jakims momencie, że aby usyakac coś więcej, należy zapłacić SMS-em - to zapala mi się czerwona lampka: uwaga na kieszenie!.
A policja nic: mając ludzi i narzędzia, woli polować na ściagających z intenetu muzykę i filmy (a przecież póki co - ściąganie plików nie jest jeszcze karalne).
AC

Data: 2010-03-21 10:26:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 23:06, Adam pisze:
[...]

Żeby to tylko chodziło o sms-owe konkursy w internecie. Ale oszustw dopuszczają się takie firmy jak publiczna telewizja.  Albo sieć telefonii komórkowej w której konkursie podobno jest 1000 samochodów marki BMW do "wygrania".

Ja niestety kiedyś dałem się skusić tym złodziejom. Jeden raz, dawno temu dałem się orżnąć "Polsatowi" - wysłałem sms-a za 10 zł, w odpowiedzi dostałem wiadomość że mój sms nie został zarejestrowany i muszę operacje powtórzyć...

Data: 2010-03-20 23:00:01
Autor: Adam
Strzeżcie się przed telewizją internetowa za darmo!!!

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hnvs4s$htq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik zbig napisał:
On 18 Mar, 19:46, Klin<""klin
\"@op.pl, ,">
wrote:
[...]

Każde ściaganie programu z sieci, za kóry trzeba zapłacić SMS-em to granda widoczna gołym okiem.
AC

Data: 2010-03-19 08:45:02
Autor: cyc

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hntsk1$sv6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

zglos sprawe prokuraturze !.Nieuczciwosc i zlodziejstwo nie moga byc wybagradzane .

cyc

Data: 2010-03-19 13:31:15
Autor: Klin
Strzeżcie się przed telewizją i nternetową za darmo!!!
Użytkownik cyc napisał:
[...]

   Na stronie www.maxup.pl jest kontakt na który wysłałem e mail
   informujący o nadużyciu, niestety Mailer Deamon informuje
   o niemożliwości dostarczenia wiadomości.
   Również to świadczy o oszustwie. Jako inwalidzie trudno
   mi łazić po sądach i użerać się o parę złotych może, ktoś
   sprawniejszy zechce im nadepnąć na odciski pewnie więcej
   ludzi już się nacięło.

Strzeżcie się przed telewizją inter netowa za darmo!!!