Strzeżony parking w Belgradzie

Data: 2012-07-22 01:35:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Strzeżony parking w Belgradzie
Marek 'marcus075' Karweta, Sat, 21 Jul 2012 11:02:23 +0200,
pl.misc.samochody:
Zdravo!
Czy zna kto¶ jaki¶ parking strzeżony, możliwie tani, w Belgradzie albo jego
szeroko pojętej okolicy? Potrzebuję na dwa tygodnie osobówkę zostawić.

Dobra, to teraz konkretniejsze pytanie: czy kto¶ z Was zostawiał kiedy¶
samochód parkingu przy lotnisku w Belgradzie? Znalazłem informację, że jest
ich tam kilka, w tym jeden płatny, więc (mam nadzieję) ogrodzony i
strzeżony, choć ponieważ zd±żyłem kilku Serbów poznać, niczego nie jestem
pewien..

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-07-22 10:36:41
Autor: to
Strzeżony parking w Belgradzie
begin Marek 'marcus075' Karweta
Dobra, to teraz konkretniejsze pytanie: czy ktoś z Was zostawiał kiedyś
samochód parkingu przy lotnisku w Belgradzie? Znalazłem informację, że
jest ich tam kilka, w tym jeden płatny, więc (mam nadzieję) ogrodzony i
strzeżony, choć ponieważ zdążyłem kilku Serbów poznać, niczego nie
jestem pewien..

Musisz jumać, nie możesz wypożyczyć jak biały człowiek?

--
ignorance is bliss

Strzeżony parking w Belgradzie