Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]

Data: 2012-11-13 23:57:47
Autor: Titus Atomicus
Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]
Witam,
Jutro, w srode az dwa rozne spotkania z Piotrem Strzezyszem, Wielkim Podroznikiem i Cyklista:

1. relacja z wycieczki rowerowej po Gruzji - w Domu Kultury KADR na Gotarda, o g.18:00
oraz
2. relacja z  rowerowania po Meksyku - w Auli Starego BUWu na UW o 20:15
 Wstep wolny, polecam! (oczywiscie, wasatymi bufonami wstep wzbroniony!).
http://onthebike.pl/najblizsze-pokazy-slajdow/
--
TA

Data: 2012-11-14 10:58:21
Autor: Majak

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-9ED045.23574713112012news.atman.pl...
[...]

A bufonów bez wąsów też nie wpuszczaja ?
Bo jeśli tak, to sobie nie posłuchasz.
M.

Data: 2012-11-14 03:59:42
Autor: rmikke
W dniu środa, 14 listopada 2012 10:58:41 UTC+1 użytkownik Majak napisał:
> [...]

> Wstep wolny, polecam! (oczywiscie, wasatymi bufonami wstep wzbroniony!)..

A bufon�w bez w�s�w te� nie wpuszczaja ?
Bo je�li tak, to sobie nie pos�uchasz.

(sprawdzić w słowniku słowo "bufon").

Data: 2012-11-15 15:18:40
Autor: Majak

"rmikke" <spamcatch@mailinator.com> wrote in message

(sprawdzić w słowniku słowo "bufon").

To przypomnienie dla siebie ?
Czy polecenie dla mnie ?
Sprawdziłem , idealnie pasuje do największej grupowej pierdoły .
Chociaz miałbym w zanadrzu jeszcze parę wyrażeń.
M.

Data: 2012-11-14 13:31:31
Autor: Titus Atomicus
Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]
In article <Titus_Atomicus-9ED045.23574713112012@news.atman.pl>,

Wstep wolny, polecam! (oczywiscie, wasatymi bufonami wstep wzbroniony!).
Ojej, znowu literowki :-(
Mialo byc oczywiscie:
 (oczywiscie, wasatym bufonom wstep wzbroniony!) :-)
--
TA

Data: 2012-11-16 02:26:50
Autor: Titus Atomicus
Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]
Ciekawe, czy ktos z precla sie pofatygowal?
Chyba nie, bo na rowerach lacznie ze mna i prelegentami przyjechaly 4 osoby (czwartego tez znam).
:-( Przeciez wyraznie pisalem, ze tylko niektorzy nie sa mile widziani.
--
TA

Data: 2012-11-23 22:50:40
Autor: rAzor
Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::
Wstep wolny, polecam! (oczywiscie, wasatymi bufonami wstep wzbroniony!).

Znowu dałeś popis. Boszsz...

Data: 2012-11-26 11:16:19
Autor: Titus Atomicus
Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]
In article <50afefaf$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>,
 rAzor <ja.was@swawole.all> wrote:

Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::
> Wstep wolny, polecam! (oczywiscie, wasatymi bufonami wstep wzbroniony!).

Znowu dałeś popis. Boszsz...

O, Azor.
Dziwna sprawa, ale w moich watkach czesto aktywizuja sie rozne trolle. W szczegolnosci anonimowe trolle.
--
TA

Strzezysz w W-wie [turystyka rowerowa]