Strzyżów - władze lokalne i a sfaltowanie wszystkiego co się da

Data: 2010-04-28 07:54:43
Autor: MichałG
Strzyżów - władze lokalne i a sfaltowanie wszystkiego co się da
mariuszmo pisze:
Czy w Waszych miejscowosciach też asfaltują wszystko co sie da?
Ja rozumiem miejsca gdzie są domy i mieszkają ludzie ale u mnie w Strzyżowie (podkarpackie) zabrali sie już za asfaltowanie leśnych szutrówek gdzie ruch samochodowy jest praktcznie żaden. Osobiście uważam, że władza lokalna jest w tym temacie wyjątkowo ograniczona i nieudolna.
Raz, że znikają naturalne miejsca rekreacji, bo chyba nawet spacer w lecie jest przyjemniejszy leśną szurówką niż nagrzanym, śmierdzącym smołą  i roztopionym asfaltem nie mówiąc już o rowerze a jak widzę, rowerzystów górskich pojawia się coraz więcej w moich okolicach.

Zwykle jest forsa z eurostanu i trzeba jakoś wykorzystać.
Można tak:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Nnm5rAUh9YFJLUmqWPGH1w?feat=directlink
można też tak:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vn0055nu86Zle9DPGdJ-5w?feat=directlink

mnie, jako rowerzyście 'tranzytowemu' czasem nawet bardziej pasuje wersja 2.... ;)

przy tej szerokości asfalt nie jest specjalnie upierdliwy (nie nagrzewa sie jak w city), a 'smierdzący i roztopiony' to juz pojecia historyczne - może jakieś jeszcze zabytkowe wytwórnie robią nawierzchnie na smole?;)

michał

Strzyżów - władze lokalne i a sfaltowanie wszystkiego co się da