Stu prezesów na stulecie niepodległości

Data: 2018-10-30 02:46:38
Autor: Bruno Brunowski
Stu prezesów na stulecie niepodległości
"Przez trzy lata rządów PiS kluczowe 30 spółek z udziałem państwa miało ponad stu prezesów i pełniących obowiązki prezesa. Najczęściej wymieniano ich w Enerdze i PWPW, najrzadziej w PKO BP, PFR i PGG."

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/584231,spolki-szefowie-wymiana-pis-skarb-panstwa.html

"Nam się należy" a spółek tylko 30.

--
Bruno

Data: 2018-10-30 13:46:02
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu wtorek, 30 października 2018 10:46:39 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Jakie odprawy dostali?

Data: 2018-10-30 13:56:59
Autor: Bruno Brunowski
Stu prezesów na stulecie niepodległości
Niemałe.

--
Bruno

Data: 2018-10-30 23:21:13
Autor: japanizer
On Tuesday, October 30, 2018 at 9:46:04 PM UTC+1, Gondolier Kuśka wrote:
> [...]
> "Przez trzy lata rządów PiS kluczowe 30 spółek z udziałem państwa miało ponad stu prezesów i pełniących obowiązki prezesa. Najczęściej wymieniano ich w Enerdze i PWPW, najrzadziej w PKO BP, PFR i PGG."

http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,20958638,odwolany-prezes-lotosu-pol-miliona-w-piec-miesiecy.html

  Pięciomiesięczny epizod kierowania Grupą Lotos był wart dla odwołanego prezesa   Roberta Pietryszyna ponad 500 tys. zł. Tyle przyniosły mu pensje, odprawa i   odszkodowanie za zakaz konkurencji.

Data: 2018-10-31 11:51:33
Autor: Pajdak

Nędzne! Ledwo na waciki wystarczyło: https://tinyurl.com/y8628rma

--