Data: 2009-10-06 21:07:25 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Hejka,
http://www.youtube.com/watch?v=yknz9iLkQq8 Gdzie taki kolnierz dopasc i jaka sprezyne najlepiej zastosowac? Chce to spreparowac do foxa rp3. Moze ktos ma doswiadczenie i by sie chetnie podzielil :) ? Brak tego toola konczy sie tak: http://www.youtube.com/watch?v=l27fJJqS-QA&NR=1 -- zcxz |
|
Data: 2009-10-06 21:23:30 | |
Autor: kml | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Uzytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hag4h6$73u$1portraits.wsisiz.edu.pl... Hejka, Doswiadczenie jest takie, ze o ile nie istnieje gotowy taki klucz to musisz go od podstaw robic na zamówienie co znaczy tyle, ze bedzie drogo albo bardzo drogo. IMO posiadanie takiego klucza ma sens wylacznie w serwisie - zwyklemu czlowiekowi to sie w zaden sposób nie oplaci. Brak tego toola konczy sie tak: No jak sie skonczylo? Stalo sie cos komus? Sposób, który zostal zastosowany jest _generalnie_ tym co zalecaja producenci w czasie serwisu. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 04/10/2009 naped na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza. |
|
Data: 2009-10-06 21:36:30 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
kml wrote:
Doswiadczenie jest takie, ze o ile nie istnieje gotowy taki klucz to musisz go od podstaw robic na zamówienie co znaczy tyle, ze bedzie drogo albo bardzo drogo. IMO posiadanie takiego klucza ma sens wylacznie w serwisie - zwyklemu czlowiekowi to sie w zaden sposób nie oplaci.IMO klucz sie sklada z: - nagwintowanego prynta z dziubkiem - sprezyny - nakretki - kolnierza Kochaniutki, koszt wykonania toola nie powienien przekroczyc 100, a jezeli zrobisz we wlasnym zakresie to koszt materialow 20 PLN W cult bikes odstuckowanie to 50 pln i nie chca wykonac tego bez reszty prac serwisowych, czyli lacznie 149 + 50 = 199 Przyjmujac max cene za toola 100 pln + koszt zakupu zestawu uszczelek 92 pln = 192 zartujesz :) ratuje to genralnieBrak tego toola konczy sie tak: jezeli otwierales zastuckowanego dampera to pls opisz swoj sposob -- zcxz |
|
Data: 2009-10-07 06:22:41 | |
Autor: kml | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Uzytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hag67n$8ch$1portraits.wsisiz.edu.pl... Kochaniutki, koszt wykonania toola nie powienien przekroczyc 100, a jezeli zrobisz we wlasnym zakresie to koszt materialow 20 PLN Zrób to narzedzie za 100 PLN a potem powiedz gdzie. W cult bikes odstuckowanie to 50 pln i nie chca wykonac tego bez reszty prac serwisowych, czyli lacznie 149 + 50 = 199 Jak wyzej. Poza tym jak czesto Ci zasysa damper? zartujesz :) ratuje to genralnie Nie motyw z recznikiem etc jest znany i szeroko stosowany. Gdybym w tej chwili mial takiego dampera to zrobilbym dokladnie jak ten koles na drugim filmie a nie myslal o bardzo specyficznym i drogim narzedziu do tego celu. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 04/10/2009 naped na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza. |
|
Data: 2009-10-07 11:10:18 | |
Autor: Rzaq | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Uzytkownik "kml" napisal w wiadomosci Kochaniutki, koszt wykonania toola nie powienien przekroczyc 100, a jezeli zrobisz we wlasnym zakresie to koszt materialow 20 PLN Mi sie wydaje ze prosciej by bylo przerobic damper na Dual Air ;) -- Rzaq |
|
Data: 2009-10-07 17:03:39 | |
Autor: kml | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Użytkownik "Rzaq" <rzaq@malpa.krowa.org> napisał w wiadomości news:hahltl$bic$1achot.icm.edu.pl...
;] -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza. |
|
Data: 2009-10-07 17:24:24 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Rzaq wrote:
Mi sie wydaje ze prosciej by bylo przerobic damper na Dual Air ;)taraz to on triple air :) -- zcxz |
|
Data: 2009-10-07 18:11:51 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
kml wrote:
Jak wyzej. Poza tym jak czesto Ci zasysa damper?pierwszy raz :) dlatego to przerabiam i sie pytam Nie motyw z recznikiem etc jest znany i szeroko stosowany. Gdybym w tej chwili mial takiego dampera to zrobilbym dokladnie jak ten koles na drugim filmie a nie myslal o bardzo specyficznym i drogim narzedziu do tego celu.no dobra przekonales mnie :) jak zobaczysz w kampie goscia z rp3 w czole to ja ;) -- zcxz |
|
Data: 2009-10-07 18:52:37 | |
Autor: kml | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Uzytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:haiejv$4ae$1portraits.wsisiz.edu.pl... Nie motyw z recznikiem etc jest znany i szeroko stosowany. Gdybym w tej chwili mial takiego dampera to zrobilbym dokladnie jak ten koles na drugim filmie a nie myslal o bardzo specyficznym i drogim narzedziu do tego celu.no dobra przekonales mnie :) Gdyby to sie dalo kupic od reki i nie kosztowaloby to nie wiadomo ile to bylbym jak najbardziej za ale taki custom to naprawde nie jest kwestia paru zeta, tym bardziej jak sie samemu tego nie robi. Jak bedziesz pilnowac stanu uszczelek i robic przeglady regularnie (ew czesciej) to nie powinno sie nic dziac. Jak zaczniesz juz walczyc to KONIECZNIE zalóz okulary ochronne na oczy zeby nieszczescia jakiegos nie bylo i pod zadnym pozorem nie stój nad damperem centralnie. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 04/10/2009 naped na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza. |
|
Data: 2009-10-07 16:56:35 | |
Autor: Jan Srzednicki | |
[tech] Stuck Down Tool | |
On 2009-10-07, kml wrote:
O mamo, skÄ d w tych damperach tyle agresji? -- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/ |
|
Data: 2009-10-07 19:47:35 | |
Autor: CeZ__134 | |
[tech] Stuck Down Tool | |
I koniecznie ful face ! :)) CeZ__134 |
|
Data: 2009-10-07 20:29:07 | |
Autor: kml | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haik6r$on0$1news.onet.pl...
I ochraniacz na jaja ;) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza. |
|
Data: 2009-10-07 22:53:05 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
kml wrote:
I ochraniacz na jaja ;)dodajac kask i jajochron to na 100% wyjdzie drozej niz tool ;) -- zcxz |
|
Data: 2009-10-08 16:49:01 | |
Autor: Marcin J. | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Nie zapomnij skrecic tlumienia powrotu na min, tzn. ma odbijac jak najwolniej. To zabezpieczy przed gwaltownym rozciagnieciem sie tlumika i troche wytlumi uderzenie obudowy (wazne dla metody z recznikiem). Mozesz tez spróbowac metody nr 3 - bez tool'a i bez recznika, podejrzewam, ze obudowa nawet do sufitu (1.5m) nie doleci. Praktykowalem na tlumiku DT (stuck downa nie rozbieralem) - tlok z trzpieniem i eyeletem uniosly sie na ok 20 cm, bylem rozczarowany. Jedyne ryzyko to porysowanie wewnetrznej strony obudowy, mozna ew. owinac eyeleta jakas tasma. W metodzie nr 3 nie uzywalbym do odkrecania zadnych narzedzi - moga zdestabilizowac start. Oczywiscie pierwsza próbe zrobilbym na zewnatrz, tak na wszelki wypadek. Minusem wersji z recznikiem jest mozliwosc uszkodzenia uszczelki kurzowej. Którakolwiek metode wybierzesz przygotuj sie na chmurke Float Fluid'u.
A tak na poczatek to spróbowalbym skubanca rozciagnac (w ramie). Mniej wiecej przy 30% skoku (oidp) cisnienia poz/neg sie wyrównuja. -- Pozdrowionka marcin |
|
Data: 2009-10-09 17:27:22 | |
Autor: zcxz | |
[tech] Stuck Down Tool | |
Marcin J. wrote:
Nie zapomnij skrecic tlumienia powrotu na min, tzn. ma odbijac jak najwolniej. To zabezpieczy przed gwaltownym rozciagnieciem sie tlumika i troche wytlumi uderzenie obudowy (wazne dla metody z recznikiem). Mozesz tez spróbowac metody nr 3 - bez tool'a i bez recznika, podejrzewam, ze obudowa nawet do sufitu (1.5m) nie doleci. Praktykowalem na tlumiku DT (stuck downa nie rozbieralem) - tlok z trzpieniem i eyeletem uniosly sie na ok 20 cm, bylem rozczarowany. Jedyne ryzyko to porysowanie wewnetrznej strony obudowy, mozna ew. owinac eyeleta jakas tasma. W metodzie nr 3 nie uzywalbym do odkrecania zadnych narzedzi - moga zdestabilizowac start. Oczywiscie pierwsza próbe zrobilbym na zewnatrz, tak na wszelki wypadek. Minusem wersji z recznikiem jest mozliwosc uszkodzenia uszczelki kurzowej. Którakolwiek metode wybierzesz przygotuj sie na chmurke Float Fluid'u.dzieks :) troche mnie w metodziesz 3 przeraza okkrecanie na golasa ;) jakos pojawiaja sie obrazy latakacych palcow :( ....co do uszkodzenia uszczelek przy zastosowaniu metody recznikowej, to tysz mam takie przypuszczenia -- zcxz |
|