Student, plus, mix

Data: 2009-12-06 22:32:05
Autor: Budzik
Student, plus, mix
Witam
Jakie dokumenty sa potrzebne i czy w ogole to mozliwe aby student, niepracujący kupił sobie telefon w mixie. Obecnie nie mam zadnego abo plusa ani innej sieci.

"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson

Data: 2009-12-07 12:03:36
Autor: Użytkownik MixPlus
Student, plus, mix
Budzik pisze:
Witam
Jakie dokumenty sa potrzebne i czy w ogole to mozliwe aby student, niepracujący kupił sobie telefon w mixie. Obecnie nie mam zadnego abo plusa ani innej sieci.

Dowód osobisty i legitymacja studencka. Zamiast legitymacji może być zaśw. z Urzędu Miasta (Gminy) o stałym zameldowaniu - kosztuje 17 zł, jest ważne 2 m-ce, wydawane od ręki w danym urzędzie.
Pozdr.

Student, plus, mix