Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa prośba...

Data: 2012-08-02 17:40:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa prośba...
Na Przystanku Woodstock prezydenci Polski i Niemiec z pewnością się wyluzowali. Ale takiej prośby, z jaką wyskoczył do nich student z Siemianowic Śląskich, raczej się nie spodziewali.

Student medycyny Robert Bożek zdobył się na odwagę, podszedł do Bronisława Komorowskiego i Joachima Gaucka i zapytał: - Mogę usiąść obok i zrobić sobie z panami zdjęcie?

Jak donosi Polskie Radio, to pytanie nieco zdezorientowało prezydenta Polski. - Tak, ale proszę wziąć ze sobą koleżankę - odparł po chwili Komorowski.

Śmiałość się opłaciła. Student będzie miał ciekawą pamiątkę z Przystanku Woodstock.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/399954,przystanek-woodstock-bronislaw-komorowski-i-joachim-gauck-zaskoczeni-student-chcial-zrobic-sobie-z-nimi-zdjecie.html

======================================

Widziałem to w TV, nie było dokładnie tak ale było to sympatycze.

ps. Zaraz mnie pisiaki obsobaczÄ… :)

Data: 2012-08-03 20:10:22
Autor: pluton
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...
Student medycyny Robert Bożek zdobył się na odwagę, podszedł do Bronisława
Komorowskiego i Joachima Gaucka i zapytał: - Mogę usi±¶ć obok i zrobić
sobie
z panami zdjęcie?

Ale sobie obciachu narobil.

Nullification

Data: 2012-08-03 20:41:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvh4j7$ob1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-03 22:45:27
Autor: pluton
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...
> Ale sobie obciachu narobil.

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

Taki glupek, co czyta, nic nie rozumie,
i zadaje glupie pytania.

Nullification

Data: 2012-08-03 22:56:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvhdm1$cum$1inews.gazeta.pl...
> Ale sobie obciachu narobil.

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

Taki glupek, co czyta, nic nie rozumie,
i zadaje glupie pytania.

Chyba siebie nie kochasz, że tak o sobie piszesz!?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-03 20:32:50
Autor: abc
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa prośba...
Śmiałość się opłaciła. Student będzie miał ciekawą pamiątkę z Przystanku Woodstock.

Rzeczywiście, prawie jak zdjęcie z białym niedźwiedziem na Krupówkach w Zakopanem.

Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa prośba...