Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...

Data: 2012-08-03 20:10:22
Autor: pluton
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...
Student medycyny Robert Bożek zdobył się na odwagę, podszedł do Bronisława
Komorowskiego i Joachima Gaucka i zapytał: - Mogę usi±¶ć obok i zrobić
sobie
z panami zdjęcie?

Ale sobie obciachu narobil.

Nullification

Data: 2012-08-03 20:41:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvh4j7$ob1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-08-03 22:45:27
Autor: pluton
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...
> Ale sobie obciachu narobil.

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

Taki glupek, co czyta, nic nie rozumie,
i zadaje glupie pytania.

Nullification

Data: 2012-08-03 22:56:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Student zaskoczył Komorowskiego i Gaucka. Nietypowa pro¶ba...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvhdm1$cum$1inews.gazeta.pl...
> Ale sobie obciachu narobil.

Kto? Gauck? Komorowski? Brożek? Dziewczyna? Ty?

Taki glupek, co czyta, nic nie rozumie,
i zadaje glupie pytania.

Chyba siebie nie kochasz, że tak o sobie piszesz!?