Student żebrak ale pan!

Data: 2010-10-03 13:59:29
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!
Witajcie ewrybady. Rozpoczynam 3-ci rok studiów! Akademik jest kool. Po remoncie. Koleś rozpracował w godzinke hasełko do routerka więc od czasu do czasu będe zawracać wam tyłki swoimi przemyśleniami na temat tego co pokazują media. A, jestem zwolennikiem PiS. Każdy kto chamsko naskoczy na tą partie może być pewny, że dostanie zjebkę!

Ahoj!

Data: 2010-10-03 14:09:52
Autor: bolek
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "Askay" <askaj@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:4ca8700a$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uważam tych kretynów z PiS ,PO itp za śmieci.
Pasuje Ci to ?

bolek

Data: 2010-10-03 14:13:11
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ca87291$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kretynów możesz sobie uważać za kogo chcesz. Kretyn to kretyn i tyle. Jesteś lewakiem?

Ahoj!

Data: 2010-10-03 14:51:37
Autor: cyc
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "Askay" <askaj@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:4ca8733e$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez napisal , ze lewakow ma za smieci . Malo, wymienil PiS na tyle wyraznie , ze nawet "student" 3 -go roku , nawet rydzykowej "uczelni " pownien umiec odczytac przeslanie !.

cyc

Data: 2010-10-03 16:15:17
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

[...]

Nie studiuje na rydzykowej uczelni więc odwal się!

Data: 2010-10-03 16:57:34
Autor: pluton
Student żebrak ale pan!

Nie studiuje na rydzykowej uczelni więc odwal się!

Co to za pedalskie memlanie ? Masz kopac wroga po nabiale
tak, zeby nie mial na nic ochoty przez 10 minut.

Nullification

Data: 2010-10-04 17:38:33
Autor: cyc
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "Askay" <askaj@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:4ca89020$5$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Musi to byc jednak "uczelnia " z tych , ktore podobne sa w wartosci do tej rydzykowej bo jesli student nie rozumie tego co czyta to musi byc , "studiuje " a nie studiuje .
A gdzie napisalem , ze bierzesz lekcje na rydzykowej "uczelni " ? . Napisalem tylko , ze nawet "student" dr. profesora Rydzyka zrozumie to , ze bolek napisal , ze lewakow a wiec Piowcow i PO ma za smieci !.

Oj studencie , studencie !! co z was wyrosnie towarzyszu !.

cyc

Data: 2010-10-03 15:02:55
Autor: raff
Student Ĺźebrak ale pan!
Witajcie ewrybady. Rozpoczynam 3-ci rok studiĂłw! Akademik jest kool. Po

Cos smierdzi Bombelkiem. Jaksa wstecz.

Idziesz do smietnika, gnomie.

R.

Data: 2010-10-03 16:10:13
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i89utv$2dk$1news.onet.pl...
[...]

Czy ja ci nie daję! Idź sobie i tam grzeb!

Data: 2010-10-03 15:28:33
Autor: pluton
Student żebrak ale pan!
 A, jestem zwolennikiem PiS.

Trudno, glupie ludzie tes sa na swiecie potrzebne.

Nullification

Data: 2010-10-03 15:31:45
Autor: rAzor
Student żebrak ale pan!
Darz bór! Użytkownik... he he - pluton raczył napisać:
  A, jestem zwolennikiem PiS.

Trudno, glupie ludzie tes sa na swiecie potrzebne.

I dlatego Pan Bóg obdarzył nas tobą, zazulku. he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-03 16:11:00
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8a0jv$6sh$1news.onet.pl...
[...]

Tobą też patafianie! ;-)

Data: 2010-10-03 16:58:35
Autor: pluton
Student żebrak ale pan!

> I dlatego Pan Bóg obdarzył nas tobą, zazulku. he he he
> -- > *...because, this time is all you have...*

Tobą też patafianie! ;-)

No, juz troche lepiej.

Nullification

Data: 2010-10-03 16:15:47
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
 A, jestem zwolennikiem PiS.

Trudno, glupie ludzie tes sa na swiecie potrzebne.

-- pozdrawiam
Nullification

Niby o kim mówisz patafianie?

Data: 2010-10-03 16:05:28
Autor: awe
Student żebrak ale pan!

[...]

-- -- -- -- -- -
witamy witamy
awe

Data: 2010-10-03 16:12:34
Autor: Askay
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8a29d$cii$1news.onet.pl...

[...]

Również witam serdecznie. Jedyna rozsądna odpowiedź. Czy są tu sami idioci?

Data: 2010-10-03 18:04:13
Autor: awe
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "Askay" <askaj@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:4ca89020$1$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
tylko polowa ale jest zabawniej
awe

Data: 2010-10-03 19:54:05
Autor: Polok_prawdziwy
Student żebrak ale pan!
awe wrote:

[...]

AAAAA...!!!

- ten ŁASKEJ to pseca AWEMARYNA jest...!!!

Acoto DZIADOWSKO POKRAKO, som zesobom beblos...!?

Data: 2010-10-03 20:21:04
Autor: awe
Student żebrak ale pan!

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:knrmn7-ng6.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

[...]

-- -- -- --
ludzie jakies goralskie gowno sie do mnie przyczepilo i nie chce sie odczepic..jak to cos odskorbac?
awe

Data: 2010-10-03 17:08:11
Autor: jadrys
Student żebrak ale pan!
[...]

I co - po ostatnich wydarzeniach twój entuzjazm do PiS-u nie został zachwiany?

Data: 2010-10-03 19:52:24
Autor: Polok_prawdziwy
Student żebrak ale pan!
Askay wrote:

[...]

Ty chebaś jesce PRAWDZIWEGO CHOPA ZBLISKA NIEWIDZIOŁ...!

- jeśliś łod PiSikuw, toś zapewne takosama POKRAKA, jak was SEF....

Nielepij sem radyjo MO RYJA załoncyć i wspokoju ducha rydzykowymi świntościami delektować, niźli tukej PORYJU zarobić...!?

Student żebrak ale pan!