Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!

Data: 2011-10-26 01:20:35
Autor: muto2100
Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!
Data: 2011-10-26 02:10:33
Autor: Antenka
Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!
On 26 Paź, 10:20, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://www.bpnews.net/BPnews.asp?ID=36412

Czyli zboczeniem z określonego raz na zawsze przez naturę kursu  he he
he.
Badania te potwierdził tylko  to, co już od dawna wiadomo - pedalstwo
należy leczyć. Gen pedalstwa, zoofilii czy nekrofilii nie istnieje, a
owe  zboczenia to raczej skutek przyzwyczajeń do niezgodnych z naturą
zachowań seksualnych i zaspakajania swojej chuci w sposób zastępczy
np. z trupem.  Problem zboczków zaczyna się w ich zwichniętej
psychice, czyli w łepetynie.

Apel do wszystkich pedałów świata:

"PEDALE, TO  SIĘ  LECZY! IDŹ  DO PSYCHIATRY!"

:-o))

Antenka

Data: 2011-10-28 19:51:25
Autor: pluton
Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!
Apel do wszystkich pedałów świata:

"PEDALE, TO  SIĘ  LECZY! IDŹ  DO PSYCHIATRY!"

Ale ksiendzom z tym dobrze, dlaczego maja sie leczyc ?

Nullification

Data: 2011-10-28 12:55:38
Autor: Antenka
Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!
On 28 Paź, 19:51, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

dlaczego maja sie leczyc ? <

Bo są chorzy

Zapomniałeś o Biedroniu, Jacyków, Pierogu, Legierskim itd.
Oni w pierwszej kolejności powinni być poddani przymusowemu leczeniu.

Antenka

Data: 2011-10-28 22:50:02
Autor: pluton
Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!

dlaczego maja sie leczyc ? <

Bo są chorzy

Zapomniałeś o Biedroniu, Jacyków, Pierogu, Legierskim itd.

Nie znam. Kto to taki  ?

Nullification

Data: 2011-10-28 15:24:48
Autor: Antenka
On 28 Paź, 22:50, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> dlaczego maja sie leczyc ? <
>Bo są chorzy
>Zapomniałeś o Biedroniu, Jacyków, Pierogu, Legierskim itd.

Nie znam. Kto to taki  ?

Typowy tęczowy zanik pamięci! K....a  m....ć! Nie pamiętasz, powiadasz
hee?! To ja ci zaraz przypomnę twoich kumpli z pochodu. Ich pedalskie
gęby będą ci się śnić po nocach!

Antenka

Data: 2011-10-29 02:22:46
Autor: stevep
Dnia 29-10-2011 o 00:24:48 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Typowy tęczowy zanik pamięci! K....a  m....ć! Nie pamiętasz, powiadasz
hee?! To ja ci zaraz przypomnę twoich kumpli z pochodu. Ich pedalskie

Miałaś z nimi osobiście do czynienia?

--
stevep

Data: 2011-10-29 18:05:50
Autor: pluton
> [...]

Typowy tęczowy zanik pamięci! K....a  m....ć! Nie pamiętasz, powiadasz
hee?! To ja ci zaraz przypomnę twoich kumpli z pochodu. Ich pedalskie

Nie napisalem, ze nie pamietam. Napisalem, ze nie znam.
Ale ty widze calkiem dobrze znasz to srodowisko.

Nullification

Studia w USA udowodnily ze bycie pedalem jest wolnym wyborem!