Studia zaoczne w koszty

Data: 2010-03-13 14:12:00
Autor: zlotawy
Studia zaoczne w koszty
Witam,
czy mozecie sie podzielic doswiadczeniem, jakie kierunki studiow przy
jakiej dzialalnosci US akceptuje wpisane w koszty?

Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza - sklep internetowy.
Studiuje Finanse i Rachunkowosc, czyli niby bardzo przydatne przy
prowadzeniu firmy.

No ale cos czuje ze zwiazek z przychodami jest zbyt odlegly. Jak
myslicie?

Wojtek

Data: 2010-03-13 23:25:17
Autor: Tomek
Studia zaoczne w koszty
Dnia 13-03-2010 o 23:12:00 zlotawy <zlotawy@gmail.com> napisał(a):

[...]

Jak pamiętam "moje" Finanse i Rachunkowość, to przydatność
była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
i kolowium to są dwie bardzo różne rzeczy.

--
Tomek

Data: 2010-03-14 14:56:48
Autor: zlotawy
Studia zaoczne w koszty
On 13 Mar, 23:25, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 13-03-2010 o 23:12:00 zlotawy <zlot...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza - sklep internetowy.
> Studiuje Finanse i Rachunkowosc, czyli niby bardzo przydatne przy

Jak pamiętam "moje" Finanse i Rachunkowo¶ć, to przydatno¶ć
była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
i kolowium to s± dwie bardzo różne rzeczy.

Tak naprawde to w ogole studia sie nie przydaja :) Osobiscie uznalbym
tylko paromiesieczne kursy praktyczne.

No ale, może ktos wypowie sie, kto wpisal czesne w kup..

Wojtek

Data: 2010-03-15 09:18:05
Autor: Maddy
Studia zaoczne w koszty
W dniu 14-03-2010 22:56, zlotawy pisze:

Tak naprawde to w ogole studia sie nie przydaja :) Osobiscie uznalbym
tylko paromiesieczne kursy praktyczne.

To jest świat widziany oczyma małego geszefciarza.
JakieĹĽ to studia do czego siÄ™ nie przydajÄ…?

Chciałbyś, żeby Ci kanałówkę robił gość po kilkumiesięcznym przeszkoleniu praktycznym?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-03-15 09:27:22
Autor: Tomek
Studia zaoczne w koszty
Dnia 15-03-2010 o 09:18:05 Maddy <maddy@esi.com.pl> napisał(a):

[...]

ChciaĹ‚byĹ›, ĹĽeby Ci kanaĹ‚ĂłwkÄ™ robiĹ‚ gość po kilkumiesiÄ™cznym  przeszkoleniu praktycznym?

A czy ten od kanałówki 6 lat siedzi na wykładach
czy raczej wykłady są dodatkiem do praktyk?

--
Tomek

Data: 2010-03-20 06:17:24
Autor: zlotawy
Studia zaoczne w koszty
> [...]

była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
i kolowium to s± dwie bardzo różne rzeczy.

A gdyby tak wliczyć w kup tylko przedmioty brzmiace sensownie, tzn.
wywalamy historie gospodarcza, ale juz rachunkowosc wpisujemy...

trzeba by chyba zapytanie do ministra finansow zlozyc :)

Wojtek

Data: 2010-03-20 21:45:01
Autor: Gotfryd Smolik news
Studia zaoczne w koszty
On Sat, 20 Mar 2010, zlotawy wrote:

A gdyby tak wliczyć w kup tylko przedmioty brzmiace sensownie, tzn.
wywalamy historie gospodarcza, ale juz rachunkowosc wpisujemy...

IMVHO, tak się nie da, chyba że mowa o przedmiotach fakultatywnych.
  Te które s± obowi±zkowe, "zaliczone" zostały z mocy prawa.
  Tak samo, jak wydatek na pracownika to nie tylko wynagrodzenie,
ale również koszty typu BHP, tu mamy "urzędowe powi±zanie", nie
daj±ce się rozdzielić.
IMVHO: "wszystko albo nic".

trzeba by chyba zapytanie do ministra finansow zlozyc :)

  Ciekawe co by napisał :D

pzdr, Gotfryd

Studia zaoczne w koszty