Studium uwarunkowan - jak czesto sporzadzane i przez kogo?

Data: 2012-07-05 21:09:19
Autor: pebesiak
Studium uwarunkowan - jak czesto sporzadzane i przez kogo?
Bylem zainteresowany zakupem pewnej dzialki, ktora oznaczona jest w miejscowym planie zagospodarowania jako rolna, klasa IV i V. Dowiedzialem sie, ze przygotowywany jest nowy plan, ale w studium uwarunkowan ten teren jest w dalszym ciagu przeznaczony na cele rolnicze.
Zrezygnowalem z zakupu, ale znalazl sie inny kupiec, czemu sie dziwie, bo nie wiem, jaki uzytek bedzie mial z takiej dzialki.
Nasuwaja sie mi w zwiazku z tym pytania:

Jaki organ jest odpowiedzialny za opracowanie studium uwarunkowan?
Jaka jest procedura takiego opracowania? Czy zainteresowany obywatel moze wniesc jakies wnioski do tego studium?
Jak czesto jest sporzadzane takie studium?

Dziekuje za pomoc
--
PJ

Data: 2012-07-06 22:45:26
Autor: Bydlę
On 2012-07-05 20:09:19 +0000, pebesiak <PJ@non.e> said:

Jaki organ jest odpowiedzialny za opracowanie studium uwarunkowan?

Wpisz w gógle, binga czy inną wyszukiwarkę:

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

(w wolframalpha nie, bo głupota wyjdzie)

--
Bydlę

Studium uwarunkowan - jak czesto sporzadzane i przez kogo?