Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?

Data: 2010-07-09 06:53:23
Autor: Panslavista

http://www.aqua.net.pl/index.php?id=140&option=com_content&task=view

Data: 2010-07-09 08:21:30
Autor: Rafał
Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
czy na każdym terenie w ten sposób dotre do wody?

Data: 2010-07-09 11:47:50
Autor: marko1a
Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:i16f3v$kjt$1inews.gazeta.pl...
a właśnie kiedyś ktoś napisał że strażacy takie robią a ja pojechałęm i mnie wysmiali :(
czy na każdym terenie w ten sposób dotre do wody?

Też się pytałem strażaków i tylko podnosili ramiona.

Mam w sieci ciśnienie 6bar. Może dałoby się samemu wypłukac tym studnię w glebie gliniastej.

Marek

Data: 2010-07-09 14:20:29
Autor: ZS
Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?
Mam w sieci ciśnienie 6bar. Może dałoby się samemu wypłukac tym studnię
w glebie gliniastej.
Próbuj. Rura do wody w castoramie 25mm kosztuje 1,3zł za 1mb. Do tego podłaczenie do węża i można próbować, koszt znikomy. Ja dzisiaj kupiłem 40mm i będę próbował.

Data: 2010-07-09 19:56:32
Autor: tarnus
Użytkownik "ZS" <as@wp.pl> napisał w wiadomości news:i17468$hps$1news.dialog.net.pl...
[...]

Myślisz o plastikowej rurze? Da się to wbijać?

Marek

Data: 2010-07-09 20:52:19
Autor: Maniek4

Użytkownik "tarnus" <tarnus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i17nsf$c64$1news2.ipartners.pl...

Myślisz o plastikowej rurze? Da się to wbijać?

To sie robi inaczej. Przez stalowa rure pompuje sie wode i obracajac wpuszcza w ziemie. Rury maja ok. 2 - 3m dlugosci, do konca jednej dokreca sie nastepna i tak dalej. Wiercimy tak do warstwy wodonosnej, kilkanascie, kiladziesiat metrow w ziemie. Pozniej rury sie wyciaga i wsuwa zafiltrowana plastikowa 50.

Pozdro.. TK

Studnia wbijana abisyńska - jak samemu zrobić?