Stuhr pozdrawia TVP

Data: 2020-02-14 11:17:43
Autor: boukun
Stuhr pozdrawia TVP
"Pozdrawiam telewizję, Jacka Kurskiego, panią Holecką, panią kandydatkę na prezydenta lewicy... co ja mówię, lwicę prawicy, Ogórek" - łka Stuhr.

https://gwiazdy.wp.pl/maciej-stuhr-wymownym-gestem-pozdrawia-kurskiego-i-telewizje-6478528749979265a

Misiek15 min. temu

A taki był fajny kiedyś chłopak, co się z niego POrobiło

Dorothea
44 min. temu

Niby co chce tym osiągnąć? Słabnie popularność, musi zaistnieć poprzez skandal?

Czy tatusia szantażują ?
2 min. temu

Wielu aktorów współpracowało z SB. Dlaczego młody Szczur tak mocno angażuje się po stronie POstkomuny ?

ZLOTY ROG
2 min. temu

GORSZY DEBIL JAK OJCIEC JAKIE DRZEWO TAKI KLIN JAKI OJCIEC TAKI SYN MA TYPOWE SZLACHECKIE NAZWISKO SZCZOR TAKIE NADAWALI PANOWIE CHLOPOM PANSZCZYZNIANYM

lewak
4 min. temu

Zniżył się do poziomu "dojnozmiennych".

Data: 2020-02-14 03:31:12
Autor: Bruno Brunowski
Stuhr pozdrawia TVP

Dla przeciwwagi, nowe logo PiS: https://pbs.twimg.com/media/EQu553qXsAEXi6Q?format=jpg&name=medium

A tu modelka: https://pbs.twimg.com/media/EQupwT5WkAAKM0q?format=jpg&name=small

--
Bruno

Data: 2020-02-14 13:57:15
Autor: boukun
Stuhr pozdrawia TVP
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla przeciwwagi, logo PO
https://youtu.be/phXJTwf8Wm0

boukun

Data: 2020-02-14 16:40:35
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 13:57, boukun pisze:

Dla przeciwwagi, logo PO
https://youtu.be/phXJTwf8Wm0

boukun

Twoje logo https://tinyurl.com/titatitatitati ;-)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-14 09:19:37
Autor: Konopny
Stuhr pozdrawia TVP
użytkownik Runt napisał:

Twoje logo https://tinyurl.com/titatitatitati ;-)

https://youtu.be/phXJTwf8Wm0
Logo Platformy Obywatelskiej

Data: 2020-02-15 06:41:55
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 18:19, Konopny pisze:
użytkownik Runt napisał:
Twoje logo https://tinyurl.com/titatitatitati ;-)
https://youtu.be/phXJTwf8Wm0
Logo Platformy Obywatelskiej
Tych dwóch stetryczałych pajaców? Buhahhhhhaaa!
Tu jest prawdziwe: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

Data: 2020-02-14 16:36:34
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 12:31, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Jak widać na prezydenta Kaszubi nie mogą gwizdać, ale Hołecka może pokazywać paluszek Sejmowi. Ot standardy. Sowieckie.

Data: 2020-02-14 16:42:49
Autor: u2
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 14.02.2020 o 16:36, Runt pisze:
Jak widać na prezydenta Kaszubi nie mogą gwizdać

nie ściemniaj szpuncik, Kaszubi z Warszawy ?:))))))))))

Data: 2020-02-14 16:44:44
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 16:42, kupa u2 wyłkał:
W dniu 14.02.2020 o 16:36, Runt pisze:
Jak widać na prezydenta Kaszubi nie mogą gwizdać
nie ściemniaj szpuncik, Kaszubi z Warszawy ?:))))))))))
Stocznia z Radomia ;-))))))

Data: 2020-02-14 19:56:42
Autor: boukun
Stuhr pozdrawia TVP
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ona wyraźnie przecierała pod okiem tym palcem i robiła to bardzo szybko. Nie ma się czego czepiać i z czego tłumaczyć.

boukun

Data: 2020-02-15 06:43:27
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 19:56, boukun pisze:

Ona wyraźnie przecierała pod okiem tym palcem i robiła to bardzo szybko. Nie ma się czego czepiać i z czego tłumaczyć.

Lucek, zmiłuj się i nie pajacuj.

Data: 2020-02-14 11:53:42
Autor: dantes
Stuhr pozdrawia TVP
Dnia Fri, 14 Feb 2020 11:17:43 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ooo, "Kapitan Cedynia" napina rajtuzy...

Data: 2020-02-14 13:37:05
Autor: u2
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 14.02.2020 o 11:53, dantes pisze:
Ooo, "Kapitan Cedynia" napina rajtuzy...

to już nie pierwszy raz obniża loty jak jaki tu po lew, wczoraj obejrzałem jego występ na scenie, w którym parodiował Gustawa Holoubka, wtedy był o kilka klas lepszy, no i miał więcej włosów na głowie:)

Data: 2020-02-14 09:18:27
Autor: Konopny
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu piątek, 14 lutego 2020 13:37:41 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

to już nie pierwszy raz obniża loty jak jaki tu po lew, wczoraj obejrzałem jego występ na scenie, w którym parodiował Gustawa Holoubka, wtedy był o kilka klas lepszy, no i miał więcej włosów na głowie:)

Wtedy wszystko było lepiej, peło sypała kaskę na PISF, a PISF ją rozdawał
swojakom i angaże dla sztura były. A teraz co? Trza dorabiać!
I mleko było bardziej mleczne, krowy się częściej cieliły, pszczoły były bardzie miodne. Smogu przed 12.2015 wcale nie było. Aż chciało się żyć.

By było jak dawniej, by żyło się lepij (niektórym)

Aj waj!

Data: 2020-02-14 22:02:54
Autor: u2
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 14.02.2020 o 18:18, Konopny pisze:
Wtedy wszystko było lepiej, peło sypała kaskę na PISF

wtedy nie było peło, wtedy żył Holoubek, teraz taki skecz byłby co najmniej niesmaczny, ale może dlatego młody S. taki tu ma polew ?

Data: 2020-02-14 16:34:11
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
[...]

Odezwał się "potomek parobków folwarcznych" ;-)))

Data: 2020-02-14 13:34:50
Autor: u2
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 14.02.2020 o 11:17, boukun pisze:
"Pozdrawiam telewizję, Jacka Kurskiego, panią Holecką, panią kandydatkę na prezydenta lewicy... co ja mówię, lwicę prawicy, Ogórek" - łka Stuhr.

kiedyś miał lepsze poczucie humoru, teraz to tu ma polew:))))))))))

Data: 2020-02-14 16:32:08
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 11:17, boukun pisze:
"Pozdrawiam telewizję, Jacka Kurskiego, panią Holecką, panią kandydatkę na prezydenta lewicy... co ja mówię, lwicę prawicy, Ogórek" - łka Stuhr.

Nie łka, a dusi się! Ze śmiechu!

Data: 2020-02-14 19:58:18
Autor: boukun
Stuhr pozdrawia TVP
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zwróć uwagę, jak ten prostak na początku wącha tego swojego palucha. Jak myślisz, gdzie go chwilę wcześniej trzymał?

boukun

Data: 2020-02-15 06:44:55
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-14 o 19:58, boukun pisze:
[...]

Zwróć uwagę, jak ten prostak

Prostak, powiadasz? ;-)))

na początku wącha tego swojego palucha.

Scena z filmu ;-)

Jak myślisz, gdzie go chwilę wcześniej trzymał?

Tam gdzie ty lubisz? ;-)))

Data: 2020-02-15 10:49:56
Autor: boukun
Stuhr pozdrawia TVP
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

POdPOwiem, runt, dziura w ... .

boukun

Data: 2020-02-15 18:06:30
Autor: Runt
Stuhr pozdrawia TVP
W dniu 2020-02-15 o 10:49, boukun pisze:

Tam gdzie ty lubisz? ;-)))

POdPOwiem, runt, dziura w ... .

Lucuś, skoro to lubisz to tam sobie trzymaj.
Co słychac w 5G?