Stuhr uświadomiony

Data: 2014-11-04 12:31:48
Autor: boukun
Stuhr uświadomiony
Ja sobie tego przecież nie wymyśliłem! W centrum Warszawy, przy ulicy Marszałkowskiej kupiłem broszurkę "Kto jest Żydem w Polsce" i przeczytałem tam nie tylko, jak rozpoznać Żyda, ale też dowiedziałem się, że naprawdę nazywam się Jozef Fajngold

Jerzy Stuhr

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Jerzy-Stuhr-chcialbym-zeby-Kaczynski-sie-smial,wid,17005184,wiadomosc.html?ticaid=113be5&_ticrsn=5

No, widać interesuje go temat, w przeciwieństwie do jego nieoświeconego syna.
Skąd u niego takie zainteresowanie takimi książkami?

boukun

~Stettin 19 minut temu

Mam pytanie dlaczego nie nakręca się filmów niewygodnych żydom ? dlaczego ? omija się ten problem ! dlaczego tak stanowczo artyści opluwają Biblie , prowokują wszystko dla rozwoju artystycznego, dlaczego nie rozwijają swój talent na podstawie Koranu i muzułmanów ? odpowiedź jest prosta każdy może sobie odpowiedzieć !

~NIE PLATFORMIE 1 godzinę i 8 minut temu

Tatuś Stuhr napisał sztukę ze złości ze głupi Polacy obrazili jego synalka ,my jesteśmy takimi samymi antysemitami jak on Buddą ,nie będę pisał ze Arabem bo kiedyś gość prowadzał wielbłąda ,ten wywiad jest celowo wywołany przed wyborami aby zohydzić Pis i Kaczyńskiego ,dlaczego facet nie wywołał Tuska ,który tak kochał Polskę do chwili gdy go nie wybrali na wysokopłatne stanowisko w Brukseli ,wtedy ten kraj porzucił szybko i bez żalu .Jaki z Polaka może być antysemita gdy większość z nas nigdy nie zetknęła się z Żydem ,brednie panie Stuhr ,wstyd dla wykształconego człowieka gdy wchodzi w takie bagno dla promocji swojego filmu a co do obcości Żydów w tym kraju to kogo to wina .przecież ci ludzie przez wieki pobytu w Polsce mieszkali obok nas ,nigdy nie z nami i pan powinien o tym wiedzieć.

~zoom 19 minut temu

Jaki on podobny do Mosze Dajana.

~jasia 20 minut temu

stuhr dlaczego zgoliles pejsy?

~polokolo 20 minut temu

"nie chcem ale muszem" żydów lubić.

~KAjA 21 minut temu

Juz mnie denerwuje oczernianie naszego społeczeństwa. Możę zastanowilibysmy sie nad antypolskimi nastrojami, i oczernianiem nas, krytykanctwem ludzi pochodzenia żydowskiego. Młodzież żydowska przyjezda do Polski i pełna nienawiści, uważa nas a oprawców. Załatwia swoje potrzeby na środku pokoi hotelowych. ( to jeden z przykladow) . Czy to jest normalne? Czy my zachowujemy się tak w Izraelu?

KURAJOINT (09:38)

Nie rozumiem was co za hipokryzja plujecie na żydów u każdego wisi żyd na ścianie,a co niedziela modlicie się do żydowskich bożków.

~piotrek 22 minuty temu

Najwiekszymi oprawcami żolnierzy niezłomnych byli żydzi .Prosze sobie poczytac na wielu forach.Dlaczego tak oni nas nienawidzą przeciez to jedynie Polska przyjeła ich po pogromach w Hiszpani.To żydzi powinni szukac z nami pojednania a oni siedza w rządzi i nas okradaja.A my dlaczego nic nie robimy.Bo nas media pokłócily że skaczemy sobie do gardeł

~Jerzyk 22 minuty temu

ZA BEZCZELNE I CHAMSKIE OPLUWANIE POLAKOW MOZEMY CI PODZIĘKOWAĆ TYM ŻE NIKT NIE POJDZIE OGLADAC TYCH TWOICH WYPOCIN , TWOICH BZDUR .

Data: 2014-11-04 19:00:45
Autor: MarkWoydak
Stuhr uświadomiony

--

Zacznij grzebać w sowieckich archiwach, może znajdziesz tam swoje zagubione kozrenie.

MW

Data: 2014-11-04 20:43:26
Autor: boukun
Stuhr uświadomiony
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:m3b4bn$hup$12news.albasani.net...

[...]

Znalazłem twoje

http://historia.wp.pl/title,Leszno-1947-starcie-Wojska-Polskiego-z-Armia-Czerwona-w-obronie-Zofii-Rojuk,wid,16957985,wiadomosc.html

boukun

Data: 2014-11-04 20:07:57
Autor: ApostatA
Stuhr uświadomiony
W dniu 2014-11-04 o 12:31, boukun pisze:
Mam pytanie dlaczego nie nakręca się filmów niewygodnych żydom ? dlaczego

Ewangelia została zekranizowana chyba z trylion razy

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2014-11-04 12:17:51
Autor: leming.show
Stuhr uświadomiony
użytkownik ApostatA napisał:

Ewangelia została zekranizowana chyba z trylion razy

Ano,  a zes grupowa "zielonka" to nie wiesz co sie dzialo
z M.Gibsonem i jakie psy na nim wieszano:)
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120416/KRAJSWIAT/120419540

Oczywiscie Gibsona okrzyknieto antysemitOM, ciekawe czy
dostal pozniej jakom role, czy moze produkuje sam po obuchu
antysemityzmu jaki dostal:)

Jak widac tylko filmy typowo antykosciolkowe majOM racje bytu,
nie jestem na bierzaco z telewizyjnymi nisami. Czy pasja byla
w tivi?

Oczywiscie doceniamy wielopaki, wielotaniosztuki w pejsikowych
sklepach:) Przeca pejsiki zostali sprowadzeni do polski
aby byla wymiana handlowa. Bez sarkazmu.

Stuhr uświadomiony