Stuk podczas skretu

Data: 2019-04-09 08:15:21
Autor: mari
Stuk podczas skretu
ostatnio zauwazyłem że cos mi stuka, uczucie jakby kamien uderzył od podwozie, jest to pojedynczy stuk. po jezdzie na wprost nic nie czuc
dzis bylem na przegladzie technicznym i mowili ze zawieszenie jest ok, wiec co to moze byc ?

Data: 2019-04-09 20:22:25
Autor: PiteR
Stuk podczas skretu
na  ** p.m.s **  mari pisze tak:

[...]

Jaki to samochód?

Miałem taki stuk w passacie B5 podczas skrętu w lewo tylko na długich łagodnych łukach. Przyszedł przegląd facio mówi wahacz się skończył dolny tylny od pasażera. Myślę coś pierdzieli no ale na władzę nie poradzę.

Wymieniłem oba dolne wahacze i nie ma już tego.

Szukałbym poza oczywistymi miejscami jak wahacze czy nie zrobił się owal gdzieś gdzie obejma trzyma sworzeń.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-04-10 08:07:07
Autor: mari
Stuk podczas skretu
W dniu 2019-04-09 o 21:22, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  mari pisze tak:

[...]

wczoraj byłem na stacji diagnostycznej i mowili ze zawieszenie sprawne

Data: 2019-04-10 10:28:09
Autor: elmer radi radisson
Stuk podczas skretu
On 2019-04-09 08:15, mari wrote:

[...]

Zawieszenie moze ok, a przeguby?

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-04-10 11:56:03
Autor: mari
Stuk podczas skretu
W dniu 2019-04-10 o 10:28, elmer radi radisson pisze:
On 2019-04-09 08:15, mari wrote:

[...]

przeguby stukaja, a to jest jeden stuk na lekki łuk

Data: 2019-04-10 14:45:13
Autor: elmer radi radisson
Stuk podczas skretu
On 2019-04-10 11:56, mari wrote:

przeguby stukaja, a to jest jeden stuk na lekki łuk

Obejrzyj albo popros mechnik o zerkniecie na hamulce, moze masz jakis
luz na jarzmie i zacisk albo klocek sobie stuknie od czasu do czasu.

Jak wjedziesz na poprzeczne nierownosci na prostych kolach to nic ekstra
nie stuka ani nie dzwoni?

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-04-10 15:18:37
Autor: mari
Stuk podczas skretu
W dniu 2019-04-10 o 14:45, elmer radi radisson pisze:
On 2019-04-10 11:56, mari wrote:

[...]

na prostej drodze nic, tak jak napisał Piter, jedynie na lekkich łukach w lewo jest PUK. na 100% po stronie kierowcy

Data: 2019-04-10 06:36:07
Autor: sczygiel
Stuk podczas skretu
W dniu środa, 10 kwietnia 2019 08:18:40 UTC-5 użytkownik mari napisał:
> luz na jarzmie i zacisk albo klocek sobie stuknie od czasu do czasu.
> nie stuka ani nie dzwoni?

Heh, jakbys opisywal problem jaki aktualnie mam.
Stuknelo mi moze ze 3 razy w ostatnich 2 tygodniach. Ale objaw taki jak u Ciebie.

Nie badalem tematu jeszcze :)

Data: 2019-04-10 17:17:18
Autor: mari
Stuk podczas skretu
byłem u mechanika od zawieszen i mowi ze na 90% cos niedokrecone i mam przyjechac  w przyszłym tygodniu i pozdejmuje osłony i posprawdza

Stuk podczas skretu