Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001

Data: 2012-05-20 12:56:46
Autor: pacco
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Witam,  od pi±tku zaczeło co¶ stukać w silniku na pocz±tku mało usłyszalnie i tak przy 5 tys rpm obojetnie czyna luzie czy na biegu, Nie przejmowałęm się tym i jezdziłem, Wczoraj zaczeło stukać coraz mocniej przy każych obrotach i coraz szybciej z wzrostem obrotów silnika i motor zgasł gdy wcisnołem sprzegło podczas jazdy. Być może to przypadek, w każdym razie nie odpalił już nie miał siły przekrecić rozrusznik  tak jakby co¶ się zatarło. zholowałem motor do domu i dzi¶ odpaliłem go od kabli. Normalnie odpalił ale stukot jest dalej, Co to może być ? Na dole zamieszczam film, Prosze o pomoc.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-05-20 13:10:50
Autor: pacco
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
pacco napisal

http://youtu.be/fvBRiDB_Db8

Data: 2012-05-20 06:44:10
Autor: benywariat
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
On 20 Maj, 15:10, pacco <pacojol@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
pacco napisal

> [...]
> jakby co¶ się zatarło. zholowałem motor do domu i dzi¶ odpaliłem go od
> kabli. Normalnie odpalił ale stukot jest dalej, Co to może być ? Na dole

puk puk kto tam ? panewka ;)

--

pozdr Beny

Data: 2012-06-10 18:47:39
Autor: Jasio
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Użytkownik "benywariat" <maniek1111-84@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f803de1d-71ef-4abf-bb15-43722394448d3g2000vbx.googlegroups.com...

puk puk kto tam ? panewka ;)

No co Ty?

To s± bardzo dobre motocykle i to nieprawda, że w Kawasaki padaj± silniki.
A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej panewki".  (:

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-06-10 19:39:39
Autor: Kuczu
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
W dniu 2012-06-10 18:47, Jasio pisze:

To sÄ… bardzo dobre motocykle i to nieprawda, ĹĽe w Kawasaki padajÄ… silniki.
A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej
panewki". (:

tey, to nie ten model kawasaki !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-10 21:20:44
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jr2m3s$4no$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj, racja.
Piomay ma ZZR, faktycznie.

Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-06-10 21:30:27
Autor: AZ
On 06/10/2012 09:20 PM, Jasio wrote:

Oj, racja.
Piomay ma ZZR, faktycznie.

Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.

Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jakoś nie pada :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-10 15:06:50
Autor: Kefir
On Jun 10, 9:30 pm, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 06/10/2012 09:20 PM, Jasio wrote:

> Oj, racja.
> Piomay ma ZZR, faktycznie.

> Ale niedaleko padło jabłko od jabłoni.

Powtarzasz miejskie legendy, w 1200 też miała padać i jako¶ nie pada :-)

Jesli bedziesz budowal sobie teorie na podstawie pojedynczego
doswiadczenia wylacznie spod wlasnego tylka, to Cie kiedys tramwaj
przejedzie.
Spytaj Miednicy dlaczego robil remont silnika w ZX12. Spytaj Wafla,
jaki mial problemik w GTR1000 po szybkim lataniu po wikielkach. I tak
dalej.
Co ciekawe, Trujfiarze uczyli sie budowac silniki od padasakowcow.
Zgadnij co pada dosc czesto w Daytonie 675 przy ostrym lataniu na
dlugich prawych lukach i dlaczego do wyscigow leja olej ponad stan,
przy czym:, jak wiemy, maszyny do scigania sa liczone co do grama
masy.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-06-10 21:39:19
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-10 21:30, AZ pisze:
[...]

1200 ma zmodyfikowany uklad smarowania. Padalo w 1000RX/ZZR1100, ZL1000, Horizoncie, czasami w starym GTR. Zreszta modyfikacja poprawiajaca smarowanie w tych silnikach tez nie jest specjalnie skomplikowana. Wielu uzytkownikow robilo to przy okazji pierwszej wymiany panewek. Japonce tez chyba maja internet bo w koncu zakumali i naprawili.

Data: 2012-06-10 21:45:04
Autor: AZ
On 06/10/2012 09:39 PM, Kuczu wrote:

[...]

A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz moĹĽe?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-10 21:59:43
Autor: Kuczu
W dniu 2012-06-10 21:45, AZ pisze:
[...]

Az tyle ode mnie nie wymagaj. O powietrzniakach Suzuki mozemy pogadac, o Kawasaki wiem tyle o ile.

Data: 2012-06-11 06:12:44
Autor: doktorski
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 21:45:04 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
A co tam konkretnie zmodyfikowali wiesz może?

Atam, gowno a nie zmodyfikowali. W ZZR1400, modelu teoretycznie "definitywnie pozbawionym syndromu zatartej panewki" tez sa problemy. Niezbyt czesto ale sa.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-10 19:43:55
Autor: AZ
On 06/10/2012 06:47 PM, Jasio wrote:

No co Ty?

To s± bardzo dobre motocykle i to nieprawda, że w Kawasaki padaj± silniki.
A już szczególnym kłamstwem jet wytykanie im "syndromu trzeciej
panewki". (:

Dobrze gadasz!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-20 15:27:34
Autor: Grzybol
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
Użytkownik "pacco" <pacojol@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
Co to może być ?

Dzięcioł?

--
Grzybol

Data: 2012-05-20 16:06:41
Autor: Kuczu
Stuk w silniku kawasaki zx-6r 2001
W dniu 2012-05-20 14:56, pacco pisze:
Witam, od piątku zaczeło coś stukać w silniku na początku mało
usłyszalnie i tak przy 5 tys rpm obojetnie czyna luzie czy na biegu, Nie
przejmowałęm się tym i jezdziłem, Wczoraj zaczeło stukać coraz mocniej
przy kaĹĽych obrotach i coraz szybciej z wzrostem obrotĂłw silnika i motor
zgasł gdy wcisnołem sprzegło podczas jazdy. Być może to przypadek, w
każdym razie nie odpalił już nie miał siły przekrecić rozrusznik tak
jakby coś się zatarło. zholowałem motor do domu i dziś odpaliłem go od
kabli. Normalnie odpalił ale stukot jest dalej, Co to może być ? Na dole
zamieszczam film, Prosze o pomoc.

Panewka umarla. Szukaj zapasowego silnika