"Stukanie" w Citi...

Data: 2011-02-17 04:29:33
Autor: luc
"Stukanie" w Citi...
Czego to nie wymy¶l±:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mobile-2289359.html

Ciekawe, czy zadziała przelew z Iphone'a na co¶ androidowego?

pzdrwm
luc

Data: 2011-02-17 09:55:14
Autor: mk
"Stukanie" w Citi...
On 02/17/2011 07:29 AM, luc wrote:
[...]

Ale przeciez przelew nie robisz na telefon tylko z konta na konto.Telefon udostepnia tylko interfejs. Nio chyba ze cos przegapilem.

Data: 2011-02-17 11:39:44
Autor: mk
"Stukanie" w Citi...
On 02/17/2011 09:55 AM, mk wrote:
[...]

A jednak przegapilem. Masz racje rodzaj OS na telefonie moze tu miec znacznie :).

Data: 2011-02-17 12:47:31
Autor: Wemif
"Stukanie" w Citi...
Na jakiej zasadzie działa ten 'bump'?  "Krok 4: Odbiorca i nadawca ,,zderzaj± się" / ,,stukaj± się" telefonami
(,,BUMP")"

a.

Data: 2011-02-17 13:53:20
Autor: Tomasz Chmielewski
"Stukanie" w Citi...
On 17.02.2011 13:47, Wemif wrote:
Na jakiej zasadzie działa ten 'bump'?
"Krok 4: Odbiorca i nadawca ,,zderzaj± się" / ,,stukaj± się" telefonami
(,,BUMP")"

Strach jechac komunikacja miejska czy stac w kolejce w sklepie ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-02-17 12:58:12
Autor: Wemif
"Stukanie" w Citi...
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote:

Strach jechac komunikacja miejska czy stac w kolejce w sklepie ;)

Z opisu wynika, ze trzeba wczesniej wpisać wkotę, także nie zrobi się samo.

Wła¶nie wiszę, na citiphone, która nic nie wie o takiej usłudze...

a.

Data: 2011-02-17 05:04:50
Autor: luc
"Stukanie" w Citi...
On 17 Lut, 13:58, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

> Strach jechac komunikacja miejska czy stac w kolejce w sklepie ;)

Z opisu wynika, ze trzeba wczesniej wpisać wkotę, także nie zrobi się samo.

Wła¶nie wiszę, na citiphone, która nic nie wie o takiej usłudze....

Wł±¶nie instaluję ;-)

https://mobile.citibank.pl/middleware/binary/downloadbinary.jsp

a.

pzdrwm
luc

Data: 2011-02-17 13:59:07
Autor: Wemif
"Stukanie" w Citi...
luc <bananek@gmx.net> wrote:

Wł±¶nie instaluję ;-)

https://mobile.citibank.pl/middleware/binary/downloadbinary.jsp

Zainstalowalem, ale dalej nie wiem jak to dziala, poza tym, ze
"transakcje s± wysyłane na serwer firmy zewnętrzenej - Bump
Technologies Inc."

"Przelew B2T - transakcja realizowana z wykorzystaniem technologii
Bump, która pozwala za zidentyfikowanie, iż dwa telefony danych
użytkowników zderzyły się ze sob± w konkretnym momencie".

Po wpisaniu kwoty i wybraniu rachunku Ľrodlowego pojawia sie:
"Stuknij się telefonami z użytkownikiem Citi Mobile, aby zrobić przelew".

a.

Data: 2011-02-17 14:21:58
Autor: xbartx
"Stukanie" w Citi...
Dnia Thu, 17 Feb 2011 13:59:07 +0000, Wemif napisał(a):

Zainstalowalem, ale dalej nie wiem jak to dziala, poza tym, ze
"transakcje są wysyłane na serwer firmy zewnętrzenej - Bump Technologies
Inc."

"Przelew B2T - transakcja realizowana z wykorzystaniem technologii Bump,
ktĂłra pozwala za zidentyfikowanie, iĹĽ dwa telefony danych uĹĽytkownikĂłw
zderzyły się ze sobą w konkretnym momencie".

Po wpisaniu kwoty i wybraniu rachunku Ĺşrodlowego pojawia sie: "Stuknij
się telefonami z użytkownikiem Citi Mobile, aby zrobić przelew".

Dla pierwszych testerów bank powinien też jakieś flaszki polskiej wódki sponsorować aby stukanie szło bardziej naturalnie i sprawnie hi hi.

--
xbartx

Data: 2011-02-17 06:27:56
Autor: luc
"Stukanie" w Citi...
On 17 Lut, 15:21, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> Po wpisaniu kwoty i wybraniu rachunku Ľrodlowego pojawia sie: "Stuknij
> się telefonami z użytkownikiem Citi Mobile, aby zrobić przelew".

Dla pierwszych testerów bank powinien też jakie¶ flaszki polskiej wódki
sponsorować aby stukanie szło bardziej naturalnie i sprawnie hi hi.

No ja się nie stuknę, bo mam tam tylko KK. Znaczy się flaszk± mogę ;-)

Data: 2011-02-17 17:19:01
Autor: Andrzej Kubiak
"Stukanie" w Citi...
Dnia Thu, 17 Feb 2011 06:27:56 -0800 (PST), luc napisał(a):

No ja się nie stuknę, bo mam tam tylko KK. Znaczy się flaszk± mogę ;-)

A jak stuknę smartfonem w telefon stacjonarny to zapłaci mi się faktura TP?
:)

AK

Data: 2011-02-17 15:09:02
Autor: Michal Jankowski
"Stukanie" w Citi...
"Q: How does Bump work?

A: There are two parts to Bump: the app running on your device and a
smart matching algorithm running on our servers in the cloud. The app
on your phone uses the phone's sensors to literally "feel" the bump,
and it sends that info up to the cloud. The matching algorithm listens
to the bumps from phones around the world and pairs up phones that
felt the same bump. Then we just route information between the two
phones in each pair.
Q: No way. What if somebody else bumps at the same time?

A: Way. We use various techniques to limit the pool of potential
matches, including location information and characteristics of the
bump event. If you are bumping in a particularly dense area (ex, at a
conference), and we cannot resolve a unique match after a single bump,
we'll just ask you to bump again. Our CTO has a PhD in Quantum
Mechanics and can show the math behind that, but we suggest
downloading Bump and trying it yourself!"

Taaaaaaaaa

  MJ

Data: 2011-02-17 13:39:06
Autor: MarekZ
"Stukanie" w Citi...
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:54314629-70c7-4771-9af3-2580c4fb6dde@d16g2000yqd.googlegroups.com...
Czego to nie wymy¶l±:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mobile-2289359.html

Ciekawe, czy zadziała przelew z Iphone'a na co¶ androidowego?

Dla mnie ¶wietna rzecz.

Data: 2011-02-17 14:06:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
"Stukanie" w Citi...
luc pisze:

Czego to nie wymyślą:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mobile-2289359.html

Poprawiliby lepiej funkcjonalność www choćby do poziomu Aliora... Bawią się w stukanie, a poleceń zapłaty wciąż online nie widać. Limitu operacji bezgotówkowych na KK na 0 ustawić się nie da. Dodatkowego rachunku tylko do karty debetowej otworzyć się nie da... No ale za to sobie postukać można...

--
MiCHA

"Stukanie" w Citi...