Stuki przy przegubach - co to moze byc

Data: 2009-08-16 05:57:06
Autor: rt
Stuki przy przegubach - co to moze byc
Witam w samochodzie moich rodziców mam dziwny objaw otóż przy nacisnieciu maski przy nadkolu kierowcy (tak jak sie sprawdza amortyzatory czy sa ok) z koncówki przegubu od strony koła wydobywa się pojedynczy stuk. Zdecydowanie zrodlo dzwieku znajduje sie przy połaczeniu przegubu z kolem. Kolo ze stukaniem obraca się wyraźnie ciężej niż to po przeciwnej stronie. Samochod ma przebieg 26 tys km i przeguby przy jezdzie ze skreconymi kolami sa ok. Luzu na lozyskach tez "recznie" nie wyczulem niestety mam mizerne pojecie o przegubach i tym jak to jest zrobione w srodku dlatego proszę o jakieś wskazówki co moze tam dzwonić. Podczas jazdy stuki zlychac wewnatrz i na zewnatrz samochodu dzieki za pomoc rt

Data: 2009-08-17 01:27:15
Autor: Michał
[...]

pewnie nie to.

ale jak już nie wiadomo co stuka, bo wsyztsko sprawdzone co się da
to może to być mocowanie mcphersona - łożysko i poduszka na górze.
z tym że to powinno wyjść bardziej przy 300kkm;), lub po ostrzejszej eksploatacji.
miałem takie coś w starym aucie, coś takiego słychać było z tyłu.

pozdrawiam.

--

Stuki przy przegubach - co to moze byc