Data: 2010-07-21 20:33:22 | |
Autor: PB | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Kupiłem kilka dni wstecz wymarzonego SAAB-a 9-3 (YS3D) AERO, 2002r na ucho wygląda na wymianę bloku silnika jk |
|
Data: 2010-07-21 21:00:40 | |
Autor: Lewis | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
W dniu 2010-07-21 20:33, PB pisze:
Kupiłem kilka dni wstecz wymarzonego SAAB-a 9-3 (YS3D) AERO, 2002r Heh a możesz racjonalnie wskazać co ma do tego blok silnika? Do puki nie ma w nim dziury blok jako blok jest sprawny, chyba ze jestem w błędzie... Dziwi mnie tylko co mogło tak nagle zdechnąć powodując objawy takie a nie inne. Wcześniej było idealnie cicho bez żadnych wahań obrotów, i z pazurem. Rozrząd jest na łańcuchu i hałasować może napinacz ale wtedy hałas byłby wyraźnie słyszalny również na wolnych obrotach. Nie wchodziłem pod spód aby osłuchać czy to nie panewki ale stukanie dobiega wyraźnie z góry silnika... Tak jakby popychacz powiedział weź się odwal i przestał działać. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-07-22 12:54:21 | |
Autor: zbrodel | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Lewis pisze:
na ucho wygląda na wymianę bloku silnika Racjonalnie? :D Daj spokój, to przecież troll kolina. NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl Z tym że chyba mu ktoś pomagał pisać, bo w tak długim zdaniu nie ma ani jednego błędu. J. |
|