Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Data: 2010-07-21 20:33:22
Autor: PB
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Kupiłem kilka dni wstecz wymarzonego SAAB-a 9-3 (YS3D) AERO, 2002r

na ucho wyglÄ…da na wymianÄ™ bloku silnika

jk

Data: 2010-07-21 21:00:40
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 20:33, PB pisze:
Kupiłem kilka dni wstecz wymarzonego SAAB-a 9-3 (YS3D) AERO, 2002r

na ucho wyglÄ…da na wymianÄ™ bloku silnika

jk

Heh a możesz racjonalnie wskazać co ma do tego blok silnika? Do puki nie ma w nim dziury blok jako blok jest sprawny, chyba ze jestem w błędzie...
Dziwi mnie tylko co mogło tak nagle zdechnąć powodując objawy takie a nie inne. Wcześniej było idealnie cicho bez żadnych wahań obrotów, i z pazurem.
Rozrząd jest na łańcuchu i hałasować może napinacz ale wtedy hałas byłby wyraźnie słyszalny również na wolnych obrotach. Nie wchodziłem pod spód aby osłuchać czy to nie panewki ale stukanie dobiega wyraźnie z góry silnika... Tak jakby popychacz powiedział weź się odwal i przestał działać.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-22 12:54:21
Autor: zbrodel
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Lewis pisze:
na ucho wyglÄ…da na wymianÄ™ bloku silnika

jk

Heh a możesz racjonalnie wskazać co ma do tego blok silnika?

Racjonalnie? :D
Daj spokój, to przecież troll kolina. NNTP-Posting-Host: 85-222-48-38.home.aster.pl

Z tym że chyba mu ktoś pomagał pisać, bo w tak długim zdaniu nie ma ani jednego błędu.

J.

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona