Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Data: 2010-07-21 12:40:11
Autor: Olleo
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Naczytałem się ostatnio o tych nieszczęsnych odmach co to powodują
zacieranie się silników i już mam stan przedzawałowy ze saabaryna wymaga
wymiany silnika...

Saabaryna, to 9-2 bylo ;)

Zdecydowanie nie brzmi to, jak panewki, a i tez na stukanie zaworow mi
to nie wyglada. Na pewno nie jest to przy kazdej eksplozji, tylko przy
samym depnieciu - panewki by caly czas walily. Moze sie co urwalo?
Poduszka silnika walnela? Co do napinacza, to sie nie wypowiadam. Wez
kawal kija (a jeszcze lepiej preta) i przykladaj do kazdego elementu z
osobna od pokrywy rozrzadu poczawszy. Za pomoca takiego
zaimprowizowanego stetoskopu powiniennes zlokalizowac zrodlo dzwieku.
--
Olleo

Data: 2010-07-21 21:47:45
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 21:40, Olleo pisze:
Naczytałem się ostatnio o tych nieszczęsnych odmach co to powodują
zacieranie się silników i już mam stan przedzawałowy ze saabaryna wymaga
wymiany silnika...

Saabaryna, to 9-2 bylo ;)

Zdecydowanie nie brzmi to, jak panewki, a i tez na stukanie zaworow mi
to nie wyglada. Na pewno nie jest to przy kazdej eksplozji, tylko przy
samym depnieciu - panewki by caly czas walily. Moze sie co urwalo?
Poduszka silnika walnela? Co do napinacza, to sie nie wypowiadam. Wez
kawal kija (a jeszcze lepiej preta) i przykladaj do kazdego elementu z
osobna od pokrywy rozrzadu poczawszy. Za pomoca takiego
zaimprowizowanego stetoskopu powiniennes zlokalizowac zrodlo dzwieku.
--
Olleo

Właśnie w ten sposób z grubsza osłuchałem silnik ale z nerwów i przerażenia odstawiłem auto do garażu. Jutro na spokojnie zbadam wszystko po kolei i zdejmę ten nieszczęsny wieloklin.

--
Pozdrawiam
Lewis

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona