Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Data: 2010-07-21 21:54:55
Autor: DoQ
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Lewis pisze:

Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi problem i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału.

Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...
http://www.youtube.com/watch?v=G6T3s4_wSV4 porownaj sobie z tym np.
Ale najpierw sprawdz napinacze, choc one z kolei czesciej stukaja na jalowym niz przy zwiekszaniu obrotow.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 13:11:10
Autor: Olleo
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...

Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
--
Olleo

Data: 2010-07-21 22:13:36
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 22:11, Olleo pisze:
Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...

Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
--
Olleo

Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać.


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-21 13:16:22
Autor: Olleo
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Nie nie, d¼wiêk ewidentnie z wnêtrza silnika ewentualnie z jego bardzo
bliskiego s±siedztwa, jutro bêdê to dok³adnie badaæ.

No jak z silnika, to rzeczywiscie mi na napinacz wyglada, ale szczerze
powiedziawszy, nie spotkalem sie nawet z drugiej, czy trzeciej reki z
dzwiekiem przy zwalonym napinaczu, wiec nie umiem powiedziec. Z
autopsji rozpoznaje jedynie piston slap ;)
--
Olleo

Data: 2010-07-21 22:03:24
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 21:54, DoQ pisze:
Lewis pisze:

Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi
problem i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału.

Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...
http://www.youtube.com/watch?v=G6T3s4_wSV4 porownaj sobie z tym np.
Ale najpierw sprawdz napinacze, choc one z kolei czesciej stukaja na
jalowym niz przy zwiekszaniu obrotow.

Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować...


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-21 22:04:55
Autor: DoQ
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Lewis pisze:

Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować...

Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 21:06:02
Autor: Waldek Godel
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:04:55 +0200, DoQ napisa³(a):

Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]


Zw³aszcza w Saabie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2010-07-21 22:09:14
Autor: DoQ
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Waldek Godel pisze:

Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
Zw³aszcza w Saabie...

Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...


Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-21 22:11:08
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 22:09, DoQ pisze:
Waldek Godel pisze:

Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
Zw³aszcza w Saabie...

Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...


http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2010-07-21 13:12:30
Autor: Olleo
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
> Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...

http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187

Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
--
Olleo

Data: 2010-07-21 22:15:05
Autor: Lewis
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
W dniu 2010-07-21 22:12, Olleo pisze:
Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...

http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187

Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
--
Olleo

Poradzimy, znajomy ma warsztat który dłubie takie ciekawsze wynalazki...
więcej niż 500 ze mnie nie zedrze... Aczkolwiek... :P

--
Pozdrawiam
Lewis

Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona