Data: 2010-07-21 21:54:55 | |
Autor: DoQ | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Lewis pisze:
Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi problem i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału. Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak... http://www.youtube.com/watch?v=G6T3s4_wSV4 porownaj sobie z tym np. Ale najpierw sprawdz napinacze, choc one z kolei czesciej stukaja na jalowym niz przy zwiekszaniu obrotow. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-21 13:11:10 | |
Autor: Olleo | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak... Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow. Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach silnika po dodaniu gazu moze o cos walic. -- Olleo |
|
Data: 2010-07-21 22:13:36 | |
Autor: Lewis | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
W dniu 2010-07-21 22:11, Olleo pisze:
Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak... Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-07-21 13:16:22 | |
Autor: Olleo | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Nie nie, d¼wiêk ewidentnie z wnêtrza silnika ewentualnie z jego bardzo No jak z silnika, to rzeczywiscie mi na napinacz wyglada, ale szczerze powiedziawszy, nie spotkalem sie nawet z drugiej, czy trzeciej reki z dzwiekiem przy zwalonym napinaczu, wiec nie umiem powiedziec. Z autopsji rozpoznaje jedynie piston slap ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-07-21 22:03:24 | |
Autor: Lewis | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
W dniu 2010-07-21 21:54, DoQ pisze:
Lewis pisze: Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować... -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-07-21 22:04:55 | |
Autor: DoQ | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Lewis pisze:
Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować... Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :] Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-21 21:06:02 | |
Autor: Waldek Godel | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:04:55 +0200, DoQ napisa³(a):
Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :] Zw³aszcza w Saabie... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-07-21 22:09:14 | |
Autor: DoQ | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
Waldek Godel pisze:
Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]Zw³aszcza w Saabie... Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego... Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-21 22:11:08 | |
Autor: Lewis | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
W dniu 2010-07-21 22:09, DoQ pisze:
Waldek Godel pisze: http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187 -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-07-21 13:12:30 | |
Autor: Olleo | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
> Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego... Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-07-21 22:15:05 | |
Autor: Lewis | |
Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3. | |
W dniu 2010-07-21 22:12, Olleo pisze:
Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego... Poradzimy, znajomy ma warsztat który dłubie takie ciekawsze wynalazki... więcej niż 500 ze mnie nie zedrze... Aczkolwiek... :P -- Pozdrawiam Lewis |
|