Stuki w yamaha XT cd..

Data: 2009-07-25 09:35:32
Autor: Perek
Stuki w yamaha XT cd..
Tmek pisze:
Witam

Mam teraz pytania. Czy taki klin mozna gdzies dostac jako zamiennik i rzecz popularna? Wymiary ma 7x7x30, nie jest to chyba jakas wzmacniana stal skoro sie tak wyrobila?

Rok temu kupowałem w serwisie Yamahy za jakieś 7 czy 8 złotych do mojej TTR, także nie wiem czy jest sens bawić sie w jakieś szlifowania i dorabianie.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-25 21:47:33
Autor: Tmek
Stuki w yamaha XT cd..
Perek wrote:
Tmek pisze:
[...]

W moim przypadku jest, a wlasciwie byl, bo juz zrobione.
Pomijajac wyprawe do serwisu, firmowo siedzi tam 7x7.
To co jest u mnie wymagalo dorobienia 7,1 zeby wszystko ladnie sie spasowalo, a i tak od strony walka musialem dac kilka setek wiecej.
Tak czy inaczej dobrze wiedzec.

Pozdro i dzieki wszystkim za pomoc, w szczegolnosci dla Kuczu :)
Wszystko dziala i chodzi cichutko teraz. Lozysko na razie odpuszcze, na sierpien sprzet potrzebny w calosci.

Tmek

Stuki w yamaha XT cd..