Stuknęło mi 10 tysięcy km ...

Data: 2019-11-25 14:06:53
Autor: darek12345
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
Jak jest z ogrzewaniem w Twizzy? Nie jest zimno?
Jak ogrzewanie wpływa na zasięg?

Data: 2019-11-25 23:52:51
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-25 23:06, darek12345@gmail.com wrote:
Jak jest z ogrzewaniem w Twizzy? Nie jest zimno?

Pidzi jak za cara :-) Konkretnie ... czuć to kiedy trzeba przejechać duży dystans. W mieście nie. Spalinówki też zwykle nie zdążą zagrzać się. Na głowę nie pada.

Jak ogrzewanie wpływa na zasięg?

Nie wpływa :-)

Data: 2019-11-25 22:50:12
Autor: darek12345
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...

> [...]

Pidzi jak za cara :-) Konkretnie ... czuć to kiedy trzeba przejechać duży dystans. W mieście nie. Spalinówki też zwykle nie zdążą zagrzać się. Na głowę nie pada.

A czy nie ma problemów z zamarzaniem przedniej szyby? Czy może to jest na tyle przewiewne, że kierowca nie ma szans nachuchać na przednią szybę?
Niska temperatura w czasie zimy nie zmniejsza zasięgu?
W tym roku jeszcze nie było bardzo niskich temperatur, więc może jeszcze nie miałeś okazji przetestować, ale skoro już zrobiłeś 10 tys. km, to może masz już jakieś doświadczenia z poprzedniej zimy.

Data: 2019-11-26 17:23:02
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-26 07:50, darek12345@gmail.com wrote:

[...]

Nie napisałem, że zrobiłem 10 tys. Napisałem, że stuknęło. Szyba jest ogrzewana. Ogrzewanie jej nie wpływa zauważalnie na zasięg, ale często jest niezbędne by para zeszła.

Data: 2019-11-27 07:25:20
Autor: tck
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
W dniu 26.11.2019 o 17:23, kk pisze:
On 2019-11-26 07:50, darek12345@gmail.com wrote:

[...]

powiem szczerze też myślałem, że klepnąłeś 10tys w niespełna miesiąc bo jak interpretować zdanie "Stuknęło _mi_ 10 tysięcy km ... Twizy"
gdyby to było "Stuknęło 10 tysięcy km ... _w_ Twizy" to co innego:)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

[...]