Stuknęło mi 10 tysięcy km ...

Data: 2019-11-26 20:44:58
Autor: nadir
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
W dniu 2019-11-25 o 22:15, kk pisze:
... Twizy.

I tak sobie pomy¶lałem by porównać koszty ładowania Twizy z kosztami paliwa RS'a.

Miałem niedawno do przejechania około 45km i powrót drugie 45km, czyli razem około 100km.

Realny zasięg Twizy jest około 70km, więc ... po przejechaniu pierwszych 45 trzeba doładować. Ładowanie od zera trwa 3,5h i kosztuje ponoć 3zł. Dwa ładowania 6zł. Ale skoro nie było od zera to cało¶ć była nieco tańsza, przyjmijmy 5zł.

Czyli 5zł/100km/osobę, to w sumie żadna rewelacja. Mój nieRS spala około 8 litrów benzyny na 100km, ostatnio płaciłem 4,92zł/litr, to wychodzi 9,84zł/100km/osobę w mie¶cie. Poza miastem spalanie spada do 6 litrów, czyli 7,38zł/100km/osobę.
Za mojego nieRS-a zapłaciłem jakie¶ 2500zł, a Ty ile wydałe¶ na Twizy?

Data: 2019-11-26 23:17:57
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-26 20:44, nadir wrote:
[...]

Jak± osobę?! Przecież oboma samochodami woże swoj± dupę tylko. Kupe se autobus przegubowy jak tak potrzebujesz ludzi wozić.

Za mojego nieRS-a zapłaciłem jakie¶ 2500zł, a Ty ile wydałe¶ na Twizy?

Przepraszam, ale chwilowo nie stać mnie na samochody za 2500zł.

Data: 2019-11-27 21:14:10
Autor: nadir
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
W dniu 2019-11-26 o 23:17, kk pisze:

Jak± osobę?!

Jak±kolwiek.

Przecież oboma samochodami woże swoj± dupę tylko.

Ty wozisz dupę, a ja 3-4 osoby. Jakbym miał je przewieĽć Twizy, to bym potrzebował ich dwie sztuki i wtedy cena przejazdu takimi elektrykami przestaje być atrakcyjna.

Kupe se autobus przegubowy jak tak potrzebujesz ludzi wozić.

Zapamiętam i niechybnie zastosuję tę przecudn± poradę.

Przepraszam, ale chwilowo nie stać mnie na samochody za 2500zł.

Dostałe¶ Twizy w spadku?

Data: 2019-11-27 23:18:52
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-27 21:14, nadir wrote:
W dniu 2019-11-26 o 23:17, kk pisze:

Przepraszam, ale chwilowo nie stać mnie na samochody za 2500zł.

Dostałe¶ Twizy w spadku?

Masz ten samochód za 2500 do jeżdżenia czy do naprawiania?

Data: 2019-11-28 00:00:09
Autor: nadir
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
W dniu 2019-11-27 o 23:18, kk pisze:

Masz ten samochód za 2500 do jeżdżenia czy do naprawiania?

Normalnie nim jeżdżę, mam go jakie¶ 3 lata, w tym czasie wymieniałem; olej, tyln± wycieraczkę, końcówki dr±żków oraz dobijałem klimę. W sumie kilka stów na to wszystko poszło.

Data: 2019-11-28 08:50:46
Autor: sczygiel
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-27 21:14, nadir wrote:

Masz ten samochód za 2500 do jeżdżenia czy do naprawiania?

To jest jeden z kitow pokutujacych na tej grupie.
Ze auto za mniej niz 15kpln to skarbonka bez dna (bo przegnilo) ktora jest jak kot szredingera (dzis odpali jutro nie) pierdzacy na czarno (bo dizel musi kopcic).

Jak sie poszpera to sie znajdzie auto ktore nie kosztuje majatku ale jezdzi i wiele mu nie brakuje.
Nie ma ich duzo a jak sa to nie wygladaja oszalamiajaco.

Ale da sie takie cos znalezc i uzywac calkiem spokojnie.

Data: 2019-11-28 12:38:05
Autor: sczygiel
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-28 17:50, sczygiel@gmail.com wrote:

> [...]
> Nie ma ich duzo a jak sa to nie wygladaja oszalamiajaco.

Niekoniecznie.
Jest troche aut ktore sa zadbane ale trza sie ich pozbyc.
I takie oferty akurat nie sa markospecyficzne.

Czyjas smierc w rodzinie, zmiana pracy na lokalna, zmiana sytuacji rodzinnej.
I mamy 10-15 letnie auto malo zgnite, z znosnym przebiegiem, lekko zuzyte ale ma wymieniane co trzeba.

Ale za nie nikt duzych kwot nie da. Wiec schodza po 3-5-8kpln.
I potem robia nadal 100-150kkm bez duzego wkladu.

Ale ilosciowo to nie jest duza ilosc.

Data: 2019-11-28 23:46:46
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-27 21:14, nadir wrote:
[...]

WeĽ Ty mi pokaż auto klasy RS'a za 2500zł a nie pieprzysz farmazony o kopc±cych dizlach, ¶mierci w rodzinie i nie wiem czym tam jeszcxze.

Data: 2019-12-01 08:59:59
Autor: Budzik
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

WeĽ Ty mi pokaż auto klasy RS'a za 2500zł a nie pieprzysz farmazony o kopc±cych dizlach, ¶mierci w rodzinie i nie wiem czym tam jeszcxze.

A czemu tylko RSa? Od razu powiedz ze chcesz ciezarówke DAFa za 2500! ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Pocz±tek i koniec zawsze s± jedno¶ci±."

Data: 2019-12-01 19:49:04
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-12-01 09:59, Budzik wrote:
[...]

A temu, że RSa mam a ciężarówki nie. Jak se chcesz zrobić inne porównanie to rób.

Stuknęło mi 10 tysięcy km ...