Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-26 21:38:31
Autor: neoniusz
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
W dniu 10-09-26 21:23, Katanka pisze:
Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem.
Oby kolejne 40kkm przebiegło równie bezproblemowo. Chyba nie jest źle z
tymi usterkami. Co myślicie?

No fakt, nie dziwne, ze roczne auto za >100000zl sie sypie. Z czego oni teraz te auta robia? Z plasteliny?

Data: 2010-09-26 22:20:06
Autor: Katanka
neoniusz wrote:
[...]

Chyba przesadzasz :) To sa (chyba) tylko pierdoły. Kiedyś mielismy od nowości KIA Asia i ta się faktycznie sypała juz po roku. Ten mondek jeździ super, choć te kilka wad na siłę wymieniłem.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-09-27 08:54:38
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-26 22:20, Katanka pisze:
neoniusz wrote:
[...]

No ale 40k przebiegu to tyle co nic. A tu coś trzeszczy coś się luzuje, wariuje komputer itp.

A.

Data: 2010-09-27 18:12:22
Autor: Piotr Wasil
"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał(a):

No ale 40k przebiegu to tyle co nic. A tu coś trzeszczy coś się luzuje, wariuje komputer itp.

Jezdze teraz nowym golfem i to jedna z lepszych wersji, ma 12k przebiegu
i juz trzeszczy...

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-09-27 20:05:02
Autor: Rafał Grzelak
Piotr Wasil wrote:

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał(a):

> No ale 40k przebiegu to tyle co nic. A tu coś trzeszczy coś się
> luzuje, wariuje komputer itp.

Jezdze teraz nowym golfem i to jedna z lepszych wersji, ma 12k
przebiegu i juz trzeszczy...

NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

;)

Data: 2010-09-27 20:10:22
Autor: Piotr Wasil
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie =?ISO-8859-2?Q?usteree
Rafał Grzelak <nospam@dupa.com> napisał(a):

Jezdze teraz nowym golfem i to jedna z lepszych wersji, ma 12k
przebiegu i juz trzeszczy...

NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

No najlepsze ;)
W zyciu bym tego nie kupil, ale darowanemu w zeby nie zagladam ;)

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-09-27 20:28:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Rafał Grzelak" <nospam@dupa.com> napisał w wiadomości news:xn0gzmzkxfo4r7s000news.onet.pl...
Piotr Wasil wrote:

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał(a):

> [...]

przebiegu i juz trzeszczy...

NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

Za to o najgorszym stosunku jakości do ceny.

Data: 2010-10-04 13:38:47
Autor: Arek (G)
km - podsumowanie ?==?ISO-8859-2?Q?usterek w tym czasie
W dniu 2010-09-27 20:28, Cavallino pisze:

"Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał(a):

> [...]

NIEMOZLIWE! Golf trzeszczy? Przeciez to najlepsze auta na swiecie!!!

Za to o najgorszym stosunku jakości do ceny.

Standardowy tekst posiadacza samochodu X o samochodzie Y, którego się nie ma.

Data: 2010-10-04 13:41:09
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-27 20:05, Rafał Grzelak pisze:

[...]

Tak właśnie wygląda kompleks:)

A.

Data: 2011-01-20 10:34:30
Autor: Jasnie
[...]

No nie!
Pare watkow wyzej ktos zachwalal samochody ze jak uzywane to TYLKO Z POLSKI, bo pewnie w dobrym stanie.. napisalem, ze ja wole 10 letnie a uzywane - sa mniej wytluczone niz 3 letnie z polski.. to mi napisali ze to MITY! No prosze! A tu czytam o mitch na wlasne oczy! Samochod nowy, ale jezdzacy po Polsce a juz trzeszczy!

Data: 2011-01-20 10:38:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jasnie" <Panie@na.sniadanie.pl> napisał w wiadomości news:ih8vj8$kij$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ta i na pewno dlatego, że przejechał po Polsce 12 kkm. ;-)
Jak ja kocham mitomanów nie rozróżniających przyczyn od skutków.

Data: 2010-11-07 15:59:53
Autor: Angelson
neoniusz wrote:
[...]

ja kiedys miałem od nowości daewoo espero i wkurzające były tylko plastiki i zamek centralny, ale do 100k km tylko żarówka się spaliła, silniczek krokowy padł i odkleiła się okładzina bębna hamulcowego:)

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie