Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-26 21:50:06
Autor: Brzezi
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
nie, 26 wrz 2010 o 21:23 GMT, Katanka napisał(a):

szkoły i jadę na zakupy. Wygląda to tak - odpalam auto, jadę 500m do szkoły, potem 300m do sklepu, gaszę auto, robię zakupy i do domu.

500m? samochodem? przeciez to jest 4minuty DOSLOWNIE na piechote
Ostatnio nawet w radiu sa reklamy/spoty typu "Mobilki, jak dojechac do kiosku na
osiedlu..."

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-09-26 22:02:17
Autor: Przemysław Czaja
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Użytkownik "Brzezi"

500m? samochodem? przeciez to jest 4minuty DOSLOWNIE na piechote
Ostatnio nawet w radiu sa reklamy/spoty typu "Mobilki, jak dojechac do kiosku na
osiedlu..."

 Plecak potrafi ważyć 10 kilogramów, z nieba się leje albo deszcz albo żar- ja córkę woziłem i czasem jeszcze wożę, choć to już duża pannica :)

Data: 2010-09-26 22:14:58
Autor: MadMan
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Dnia Sun, 26 Sep 2010 22:02:17 +0200, Przemys³aw Czaja napisał(a):

 Plecak potrafi waĹźyć 10 kilogramĂłw, z nieba się leje albo deszcz albo Ĺźar

Codziennie? Nie zazdroszczę...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-27 08:55:43
Autor: Arek (G)
Stukn��o 40 tysi�cy km - podsumo wanie usterek w tym czasie
W dniu 2010-09-26 22:14, MadMan pisze:
Dnia Sun, 26 Sep 2010 22:02:17 +0200, Przemys³aw Czaja napisał(a):

  Plecak potrafi waĹźyć 10 kilogramĂłw, z nieba się leje albo deszcz albo
Ĺźar

Codziennie? Nie zazdroszczę...

Jak komuś w dupie się poprzewracało to nie czuje obawy przed pisaniem tego typu bzdur.

A.

Data: 2010-09-27 00:19:49
Autor: Rafał Grzelak
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Brzezi"

> [...]

Plecak potrafi ważyć 10 kilogramów, z nieba się leje albo deszcz albo
żar- ja córkę woziłem i czasem jeszcze wożę, choć to już duża pannica
:)

Nie dasz rady 10kg zaniesc na odleglosc 500m?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-27 00:40:17
Autor: Przemysław Czaja
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Użytkownik "Rafał Grzelak"

Użytkownik "Brzezi"

> [...]

:)

Nie dasz rady 10kg zaniesc na odleglosc 500m?

Nie w tym rzecz Rafale :-)
To juz duża pannica to moja córa, pewnie by się wstydziła przed koleżankami, że ją stary do szkoły odprowadza to raz, dwa -kiedy już ją odwiozę, jadę samochodem do pracy - biegać w tę i z powrotem poprostu mi się nie chce. No i w końcu jakie widzisz kożyści z tego biegania pod szkołę na piechotę? Zdrowotne? Finansowe? Zdrowie mi dopisuje, ruchu mam wystarczająco wiele, finansowo również mnie  stać - więc?

Data: 2010-09-27 00:53:45
Autor: J.F.
On Mon, 27 Sep 2010 00:40:17 +0200,  Przemysław Czaja wrote:
Nie dasz rady 10kg zaniesc na odleglosc 500m?
Nie w tym rzecz Rafale :-)
To juz duża pannica to moja córa, pewnie by się wstydziła przed koleżankami, że ją stary do szkoły odprowadza to raz,

A nie wstydzi sie byc odwozona ? Czy to teraz taka moda, ze wstyd to
przyjsc piechota ? :-)

dwa -kiedy już ją odwiozę, jadę samochodem do pracy - biegać w tę i z powrotem poprostu mi się nie chce.

Nie dziwne, ale to nie jest przypadek Katanki - 500+300m :-)

No i w końcu jakie widzisz kożyści z tego biegania pod szkołę na piechotę? Zdrowotne? Finansowe? Zdrowie mi dopisuje, ruchu mam wystarczająco wiele, finansowo również mnie  stać - więc?

Zdrowotne bylyby wystarczajace, gdyby rano mial czlowiek na to czas
:-)

J.

Data: 2010-09-27 00:59:51
Autor: Rafał Grzelak
Przemysław Czaja wrote:

[...]

Przyznam, ze bylem przekonany, ze odpowiadam Katance. ;]
Jesli nie wracasz 'po szkole' od razu do domu a jedziesz dalej, to nie
ma sprawy. :]
Sam czesto jade autem do bankomatu 100m od domu jesli pozniej i tak
bede jechal gdzies dalej.

Ale w przypadku kiedy odpala sie auto tylko po to, zeby przejechac
1,5km i to na 2 raty... nie chodzi mi tu o askept finansowy, zdrowotny
ani ekologiczny. Po porstu gdzie jest sens? :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-27 01:02:10
Autor: Rafał Grzelak
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tymczasie
askept finansowy,

jej... jaki askept? :D
aspekt!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-27 01:06:22
Autor: Przemysław Czaja
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tymczasie

Użytkownik "Rafał Grzelak"

askept finansowy,

jej... jaki askept? :D
aspekt!

Ta drobna literówka blednie przy  mojej "kożyści" - eh córka powinna teraz chyba mnie odprowadzić do szkoły ;-)

Data: 2010-09-27 12:57:20
Autor: Robert Rędziak
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tymczasie
On Mon, 27 Sep 2010 01:02:10 +0200, Rafał Grzelak
<nospam@dupa.com> wrote:

jej... jaki askept? :D
aspekt!

 Restecp :)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-09-27 01:18:12
Autor: Filip KK
W dniu 2010-09-27 00:59, Rafał Grzelak pisze:

Ale w przypadku kiedy odpala sie auto tylko po to, zeby przejechac
1,5km i to na 2 raty... nie chodzi mi tu o askept finansowy, zdrowotny
ani ekologiczny. Po porstu gdzie jest sens? :)

Widać, że nie posiadasz BMW. :)

Pozdrawiam
Filip

--
Radość to testowanie emocji, a nie tylko samochodu. - BMW.
Sex jest jak BMW, przyjemność z jazdy.

Data: 2010-09-27 01:55:16
Autor: Rafał Grzelak
Filip KK wrote:

> [...]

> 1,5km i to na 2 raty... nie chodzi mi tu o askept finansowy,
> zdrowotny ani ekologiczny. Po porstu gdzie jest sens? :)

No nie. Ani poprzednie, ani obecne, ani prawdopodobnie nastepne to nie
BMW.
Moze kiedys... kupie BMW i zrozumiem. :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-26 22:10:54
Autor: J.F.
On Sun, 26 Sep 2010 21:50:06 +0200,  Brzezi wrote:
[...]

No tak, ale 4 minuty do szkoly, potem 3m do sklepu, potem 8 minut z
powrotem - i juz sie oplaca auto odpalic :-)
Poza tym nie klniesz za kasa ze znow pelne rece zakupow a do domu
daleko, mimo ze w planach byl tylko chleb i maslo :-)

P.S. A swoja droga - wygodna ta corka, albo ojciec przewrazliwiony :-)

PPS. Wspomnienie z pewnego miejsca w Anglii - do przejscia 300m.
Ale przez ruchliwa droge - autem byloby z piec razy bezpieczniej :-)

J.

Data: 2010-09-27 07:59:47
Autor: Katanka
J.F. wrote:
[...]

Raczej ojciec wygodny :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-09-26 22:22:50
Autor: Katanka
Brzezi wrote:
[...]

Nie 500m, tylko 800m i to w jedną stronę. Do tego mogę jechać w kapciach, krótkich spodenkach i bez parasola w każdych warunkach. Ale i tak najważniejszy jest czas, szczególnie rano!