Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-27 09:02:41
Autor: gosmo
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:i7o6ju$hdi$1inews.gazeta.pl...
Pora podsumować pierwsze 40 tysięcy km mondka mk4.

Eee.. to ja się podczepię. Tyle, że ja to Octavia II sprzed FL (1.6 + LPG od nowości), aktualny przebieg 41tyś. Kupiony z chorobami wieku dziecięcego, które zostały bez gadania usunięte od razu po zakupie a diler przeprosił dodatkowym pakietem 3 letnim pakietem gwarancyjnym na wszystko (razem 5 lat) oraz dużą maskotką krecika dla mojej córki. Te choroby to uszkodzona wiązka przewodów poduszki powietrznej w siedzeniu, lekko przestawiona kierownica, głośny wentylator chłodnicy (luz). Przez te 2,5 oku żadnych problemów wymieniany tylko olej i filtry. Jedyne co czasem mnie irytuje to sporadycznie charczący głośnik wysokotonowy, z prawej strony, to też choroba wieku dziecięcego, ale nie chciało mi się z tym jechać, tzn. aż tak mi to nie przeszkadza, abym musiał spędzać kilka godzin w serwisie, czy udowadniać, że to charczenie faktycznie występuje. Ogólne zadowolenie (w skali od 0-10) to 8. Wytłumaczę to tym, że 10-tki i tak nigdy nie daję, a 9 nie dam za ten głośnik i dość głośną tapicerkę gdy się jedzie po nierównym terenie. Resumując wozi dupę, nie marudzi i żre mało.

Data: 2010-09-27 23:28:38
Autor: Mikołaj Tutak
W dniu 2010-09-27 09:02, gosmo pisze:

Eee.. to ja się podczepię. Tyle, że ja to Octavia II sprzed FL (1.6 +
LPG od nowości), aktualny przebieg 41tyś.
Przez
te 2,5 roku...

LPG przy ~16kkm/rok?!

       Mikołaj

Data: 2010-09-28 04:58:28
Autor: Massai
Mikołaj Tutak wrote:

> [...]

> Eee.. to ja się podczepię. Tyle, że ja to Octavia II sprzed FL (1.6
> + LPG od nowości), aktualny przebieg 41tyś.

LPG przy ~16kkm/rok?!

Jeszcze pewnie fabryczna, za 6k pln ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-04 13:19:26
Autor: gosmo
Stuknęło 40 tysięcy km - pods=?ISO-8859-2??=Q?umowanie usterek w tym czasie
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7rslk$483$1news.onet.pl...
Mikołaj Tutak wrote:
[...]

Fabryczna, ale w gratisie ;)
Zamiast LPG mogłem dobrać jakieś tuningowe pierdoły, lepsze radia i inne maxi-doty. A jakoś skórzane kierownice mnie po prostu nie kręcą. Dizel odpadał bo musiałbym dopłacić 4-6k a doświadczenie mi mówiło, że na tych odcinkach spalanie miałbym 7.5-8.5 (wcześniej Bora 1.9 TDI 90km). Kupiłem taniej auto, które ma niższe koszty eksploatacyjne oraz niskie koszty naprawy. Na gazie przejadę 350-420km, a Tesco gdzie tankuję szybko i bez wysiadania z auta mam prawie zawsze po drodze. Wobec tego nie rozumiem w czym problem.

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie