Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-27 08:42:39
Autor:
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
wielkie ciach :)


Niestety nie jest to telepanie od strony klapki, tylko od strony tapicerki, wię
c samemu nie zrobię.

i dobrze, bo potem kupic takie auto lepione na plasteline i silikon od 1-szego
wlasciciela to kara boska, za nie kochaną tesciową

Z lewej strony, w słupku środkowym, gdzie mamy regulację pasów, zdecydowanie co
ś stuka. Nie zawsze, ale czasami. Nie wiem od czego to zależy i sam nie chcę rozkręcać, bo boję się poniszczenia tapicerki. Zgłoszę lada dzień na przeglądzie.

i tak trzymac, bedziesz - lub kto inny - oszczedzal po zakonczeniu gwarancji,
po to bulisz tyle hajsu, aby ASO mialo co robic za Twą kasę.

Wygląda to tak - odpalam auto, jadę 500m do szkoły, potem 300m do sklepu, gaszę auto, robię zakupy i do domu.

500+300+800m?... heh dla zdrowia - nawet przy -23 - bym sie przeszedl


Czyżby akumulator wytrzymał tylko rok podczas takiej eksploatacji? Po południu praktycznie codziennie robię trasy po kilkadziesiąt km. A może aku
ma wadę? Czyżby auto

jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem
jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby
zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow,
po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m
drogi powrotnej akku bylby OK.

tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi.




--


Data: 2010-09-27 10:52:33
Autor: Katanka
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Użytkownik wrote:

jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie
wiem jaki masz silnik bo nie doczytalem

benzyna, 5-cylindrowy-rzedowy 2.5l turbo

- ale trzeba przejechac spory
dystans aby zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3
porannych rozruchow, po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow,
gdybys pojechal tuz po 800 m drogi powrotnej akku bylby OK.

ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse poranne i iść piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej takich przykrych tekstów, że "aku wyładowany"? jak długo trzeba przejechać, aby zrekompensować 2-krotne zapalenie samochodu na zimnym silniku?

tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi.

Dzięki.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Data: 2010-09-27 15:56:30
Autor: Przemysław Czaja
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Użytkownik "Katanka"

ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse poranne i iść piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej takich przykrych tekstów, że "aku wyładowany"? jak długo trzeba przejechać, aby zrekompensować 2-krotne zapalenie samochodu na zimnym silniku?

Zbadaj napięcie ładowania, lub sam akumulator bo raczej tu leży problem ,a nie po stronie 2 krotnego uruchomienia silnika

Data: 2010-09-28 02:15:54
Autor: Filip KK
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
W dniu 2010-09-27 10:42, bluedadun.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem
jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby
zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow,
po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m
drogi powrotnej akku bylby OK.

Ciekawa teoria, ale muszę Cię z przykrością poinformować że to błędna teoria. Jeżdżąc codziennie kilkadziesiąt kilometrów spokojnie doładuje akumulator, nawet jak będzie odpalał kilkadziesiąt razy dziennie pojazd i jechał 500 metrów. Oczywiście pod warunkiem, że ma sprawny alternator.

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona