Data: 2010-09-27 08:42:39 | |
Autor: | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
wielkie ciach :)
Niestety nie jest to telepanie od strony klapki, tylko od strony tapicerki, wię i dobrze, bo potem kupic takie auto lepione na plasteline i silikon od 1-szego wlasciciela to kara boska, za nie kochaną tesciową Z lewej strony, w słupku środkowym, gdzie mamy regulację pasów, zdecydowanie co i tak trzymac, bedziesz - lub kto inny - oszczedzal po zakonczeniu gwarancji, po to bulisz tyle hajsu, aby ASO mialo co robic za Twą kasę. Wygląda to tak - odpalam auto, jadę 500m do szkoły, potem 300m do sklepu, gaszę auto, robię zakupy i do domu. 500+300+800m?... heh dla zdrowia - nawet przy -23 - bym sie przeszedl Czyżby akumulator wytrzymał tylko rok podczas takiej eksploatacji? Po południu praktycznie codziennie robię trasy po kilkadziesiąt km. A może aku jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow, po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m drogi powrotnej akku bylby OK. tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi. -- |
|
Data: 2010-09-27 10:52:33 | |
Autor: Katanka | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
Użytkownik wrote:
jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie benzyna, 5-cylindrowy-rzedowy 2.5l turbo - ale trzeba przejechac spory ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse poranne i iść piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej takich przykrych tekstów, że "aku wyładowany"? jak długo trzeba przejechać, aby zrekompensować 2-krotne zapalenie samochodu na zimnym silniku? tak trzymac zycze nastpenych 40 tkm bezawaryjnej obslugi. Dzięki. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-09-27 15:56:30 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
Użytkownik "Katanka" ok, czyli najlepszym wyjście by było olać takie krótkie dystanse poranne i iść piechotą, a wtedy komputer by nie pokazywał mi więcej takich przykrych tekstów, że "aku wyładowany"? jak długo trzeba przejechać, aby zrekompensować 2-krotne zapalenie samochodu na zimnym silniku? Zbadaj napięcie ładowania, lub sam akumulator bo raczej tu leży problem ,a nie po stronie 2 krotnego uruchomienia silnika |
|
Data: 2010-09-28 02:15:54 | |
Autor: Filip KK | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
W dniu 2010-09-27 10:42, bluedadun.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiemCiekawa teoria, ale muszę Cię z przykrością poinformować że to błędna teoria. Jeżdżąc codziennie kilkadziesiąt kilometrów spokojnie doładuje akumulator, nawet jak będzie odpalał kilkadziesiąt razy dziennie pojazd i jechał 500 metrów. Oczywiście pod warunkiem, że ma sprawny alternator. |