Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-27 13:21:19
Autor: CeSaR
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Tam, gdzie zaczyna się sklejenie przedniej szyby, rozwarstwiło mi się takie czarne malowanie (jakby oksydowanie) i około 2mm "w szybę" weszła woda. Najprawdopodobniej podczas zimy.

To przy najbliższej zimie pójdzie dalej. Szczególnie że jak piszesz statek stoi na powietrzu.

Data: 2010-09-27 13:28:43
Autor: Katanka
CeSaR wrote:
[...]

Za kilka dni wszystkie te wady zgłoszę i niech panowie w ASO to naprawiają w ramach gwarancji.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-09-28 01:30:55
Autor: Massai
=?iso-8859-2?Q?Stukn=EA=B3o_40_tysi=EAcy_km_-_podsumowanie_usterek_w=3D?tym czasie
Katanka wrote:

CeSaR wrote:
> statek stoi na powietrzu.

Za kilka dni wszystkie te wady zgłoszę i niech panowie w ASO to
naprawiają w ramach gwarancji.

Z ciekawostek:
teśc ostatnio wymienił przednią część pokrywy deski rozdzielczej w
Corolli Verso. Też jakoś tak roczna.
Stała na słońcu w chorwacji i się strasznie nagrzała i letko wygięło.
Widać było na łączeniu ze odstaje na parę mm. Pokazał to w serwisie na
przeglądzie i bez słowa wymienili ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-28 03:46:40
Autor: Filip KK
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w=?iso-8859-2?Q?tym czasie?
W dniu 2010-09-28 03:30, Massai pisze:

[...]

Z chińskiej plasteliny samochód zrobiony :)

Data: 2010-09-28 04:57:21
Autor: Massai
Stuknelo 40 tysięcy km - pods
Filip KK wrote:

> [...]

> w serwisie na przeglądzie i bez słowa wymienili ;-)
> Z chińskiej plasteliny samochód zrobiony :)

Eee, raczej dwa różne materiały - z przodu pod szybą jakiś gładki
plastik, bliżej siedzeń - taki chropawy.

A nagrzał się jak piec hutniczy...

--
Pozdro
Massai

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie