Data: 2010-09-27 10:43:40 | |
Autor: jacek2v | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
On 26 Wrz, 21:23, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
[...] Więcej wad nie stwierdziłem. Więcej przykrych rzeczy nie uświadczyłem. Oby Zapodam co się w Foresterze Dieslu stało do tej pory, czyli po 55kkm. Cosik w prawym kole zaczęło stukać - jakaś tulejka czy co - poszła do wymiany na gwarancji ok. 30kkm - zwalam na tzw. Polskie Drogi :) Ok 35kkm poleciała przetwornica do kseonu. z powodu pęknięcia klosza reflektora, zalała go woda. Pękający klosz to wada fabryczna - podobno było sporo wymiany tegoż. Dość długo czekałem na wymianę, ale to już kwestia serwisu. Teraz (55kkm) zaczęło coś popiskiwać (około paska r.) - nasmarowali i jest podobno dobrze - jeszcze nie sprawdzałem :) Kratka wentylacyjna (z przodu prawa) się "wcisnęła" - wystarczyło ponownie "wycisnąć" Zdarza mi się jeździć szybko po wertepach, dlatego uważam, że to prawie cud , że się jeszcze nic nie urwało :) To wszystko. Jacek Pzdr. |
|