Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie

Data: 2010-09-29 04:19:28
Autor: Filip KK
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
No to moja kolej, wyciągnąłem wszystkie faktury z szuflady, które dostałem od pierwszego właściciela. Tak, są jeszcze uczciwi ludzie na tym świecie.

Pacjent: BMW E39 Limousine, silnik M57, (II lift - rok produkcji 01/2002), skrzynia automatyczna.

1.
Do przebiegu 40000 km nie zostało nic wymienione, oprócz standardowej eksploatacji, płyny, filtry.

2.
Przy przebiegu 53088 km zostało wymienione na gwarancji:

Część 07119913118 (Śruba sześciokątna)
Część 11422246091 (Uszczelka)
Część 11622244515 (Uszczelka od kolektora spalin AGR)
Część 11652243402 (Śruba od kolektora spalin AGR)
Część 11652248906 (AT-Turbosprężarka)

Ciekawe dlaczego padła turbosprężarka.. :/ Skoro jeździli tym samochodem tylko starsze małżeństwo 0_o ... Z opowiadań, to jeździli nim najczęściej po europie na wakacje. To było ich 3 auto, więc do jazdy na co dzień mieli jeszcze dwa inne auta. Czy to możliwe, że wyłączali silnik _od_razu_ po trasie, nie czekając aż się turbosprężarka wychłodzi? Dlatego padła?

Pozdrawiam
Filip

Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie