Data: 2010-09-29 04:19:28 | |
Autor: Filip KK | |
Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie | |
No to moja kolej, wyciągnąłem wszystkie faktury z szuflady, które dostałem od pierwszego właściciela. Tak, są jeszcze uczciwi ludzie na tym świecie.
Pacjent: BMW E39 Limousine, silnik M57, (II lift - rok produkcji 01/2002), skrzynia automatyczna. 1. Do przebiegu 40000 km nie zostało nic wymienione, oprócz standardowej eksploatacji, płyny, filtry. 2. Przy przebiegu 53088 km zostało wymienione na gwarancji: Część 07119913118 (Śruba sześciokątna) Część 11422246091 (Uszczelka) Część 11622244515 (Uszczelka od kolektora spalin AGR) Część 11652243402 (Śruba od kolektora spalin AGR) Część 11652248906 (AT-Turbosprężarka) Ciekawe dlaczego padła turbosprężarka.. :/ Skoro jeździli tym samochodem tylko starsze małżeństwo 0_o ... Z opowiadań, to jeździli nim najczęściej po europie na wakacje. To było ich 3 auto, więc do jazdy na co dzień mieli jeszcze dwa inne auta. Czy to możliwe, że wyłączali silnik _od_razu_ po trasie, nie czekając aż się turbosprężarka wychłodzi? Dlatego padła? Pozdrawiam Filip |
|