Stuknęło mi 10 tysięcy km ...

Data: 2019-11-26 04:59:43
Autor: Budzik
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

... Twizy.

I tak sobie pomyślałem by porównać koszty ładowania Twizy z kosztami
paliwa RS'a.

Miałem niedawno do przejechania około 45km i powrót drugie 45km,
czyli razem około 100km.

Realny zasięg Twizy jest około 70km, więc ... po przejechaniu
pierwszych 45 trzeba doładować. Ładowanie od zera trwa 3,5h i
kosztuje ponoć 3zł. Dwa ładowania 6zł. Ale skoro nie było od zera to
całość była nieco tańsza, przyjmijmy 5zł.

Teraz RS. Średnie zużycie RS wychodzi 10,5l/100km, czyli na
dystansie naszych 100km zużyje 10,5l. Jeden litr kosztuje ... 5zł,
tyle co całe ładowanie Twizy. Tyle, że RS potrzebuje 10 litrów,
czyli ... wyszło, że podróż RSem kosztuje 10x tyle co Twizy.

:-)

A czemu porównujesz do RSa a nei do ciezarówki MAN czy DAF?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2019-11-26 18:59:41
Autor: Budzik
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
[...]

Uff, bo juz sie bałem ze szukasz w tym jakiegos sensu :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2019-11-26 21:37:35
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-26 19:59, Budzik wrote:
[...]

Czyli chciałeś z ciężarówką?

Data: 2019-11-27 04:59:41
Autor: Budzik
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
[...]

Naprawde taki wniosek ci wyszedł? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2019-11-27 08:19:06
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-27 05:59, Budzik wrote:
[...]

Ja jakoś o ciężarówce nie pomyślałem.

Data: 2019-11-27 16:59:39
Autor: Budzik
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
[...]

A ktos pytal czy pomyslałes?

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2019-11-27 21:53:49
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-27 17:59, Budzik wrote:
[...]