Stuknęło mi 10 tysięcy km ...

Data: 2019-11-26 13:54:41
Autor: radekp@konto.pl
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
Mon, 25 Nov 2019 22:15:52 +0100, w <qrhgag$opv$1@news.icm.edu.pl>, kk
<kk@op.pl.invalid> napisał(-a):

Teraz RS. ¦rednie zużycie RS wychodzi 10,5l/100km, czyli na dystansie naszych 100km zużyje 10,5l. Jeden litr kosztuje ... 5zł, tyle co całe ładowanie Twizy. Tyle, że RS potrzebuje 10 litrów, czyli ... wyszło, że podróż RSem kosztuje 10x tyle co Twizy.

:-)

A do roweru jak wychodzi? Zwłaszcza elektryka?

Data: 2019-11-26 17:42:09
Autor: Mateusz Bogusz
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 26.11.2019 13:54, radekp@konto.pl wrote:
A do roweru jak wychodzi? Zwłaszcza elektryka?

Też się zastanawiałem o czym piszę. Porównał hulajnogę do samochodu i nie wiadomo co z tego ma wynikać.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-11-28 09:36:10
Autor: robot
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 26.11.2019 13:54, radekp@konto.pl wrote:
A do roweru jak wychodzi? Zwłaszcza elektryka?

Też się zastanawiałem o czym piszę. Porównał hulajnogę do samochodu i nie wiadomo co z tego ma wynikać.

Mi tam w sumie nie przeszkadza że kto¶ to gówno testuje i powiadamia o wynikach.
Chociaż poziom szyfrowania tre¶ci ma wysoki.

Data: 2019-11-28 17:26:56
Autor: kk
Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
On 2019-11-28 09:36, robot wrote:
[...]

Mnie w sumie gówno obchodzi kto czyta to co piszę i komentuje.

:-)

Stuknęło mi 10 tysięcy km ...