Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc

Data: 2009-07-22 02:50:16
Autor: adam.nuras
Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc
Witam !
Proszę Was o pomoc !
Zrobiłem kurs "instruktora DAN"  u Z. Stychno w Knurowie.
- od 15 miesięcy czekam na certyfikat, zapłaciłem za kurs z góry,
zdałem pozytywnie egzamin !
- od tamtego czasu , a szczególnie w ostanie 6 miesięcy unika kontaktu
i nie odpowiada na telefony i sms-y.
Co mogę w tej sytuacji zrobić ??
Koledzy którzy robili kurs ze mn± s± w tej samej sytuacji.
Pozdrawiam
Adam

Data: 2009-07-22 12:26:02
Autor: adam
Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc
Proszę Was o pomoc !

Złuz reklamację do KDP.

Data: 2009-07-22 16:59:20
Autor: Lot
Stychno i certyfikaty - proszÄ™ o pomoc
On 2009-07-22 12:26:02 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

Proszę Was o pomoc !

Złuz reklamację do KDP.

Złóż swój barani łeb na szynie tramwajowej i poczekaj Kolina, może się jaki¶ motorniczy zlituje nad tob±.

A tymczasem spierdalaj!

Lot

Data: 2009-07-22 14:40:27
Autor: ~BitPump
Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc
Zrobiłem kurs "instruktora DAN"  u Z. Stychno w Knurowie.
- od 15 miesięcy czekam na certyfikat, zapłaciłem za kurs z góry,

Może spróbuj mail [małpka] daneurope.org

~BitPump

Data: 2009-07-22 14:48:28
Autor: Rafi
Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc
Może spróbuj mail [małpka] daneurope.org

~BitPump

Tak jak napisał BitPump skontaktuj sie bezpo¶rednio z Dan, my¶lę że pomog± Wam w rozwi±zaniu problemu.

Pozdro
Rafi

Stychno i certyfikaty - proszę o pomoc