Stypa u Kopacz!

Data: 2015-06-12 12:33:17
Autor: Mark Woydak
Stypa u Kopacz!

Stypa u Kopacz! Czyżby właśnie tam, przy kieliszkach wina, rozdano rządowe
stołki?

Po politycznym trzęsieniu ziemi przyszedł czas na stypę! W rządowej willi
przy ulicy Parkowej w samym sercu Warszawy przy kieliszku dobrego wina i
bogato zastawionych stołach z częścią zdymisjonowanych ministrów spotkała
się premier Ewa Kopacz. Impreza przypominała stypę, chociaż niektórzy
wychodzili w nadspodziewanie dobrych humorach. Czyżby właśnie tam rozdano
rządowe stołki po politycznych straceńcach? - W ciągu trzech dni będziecie
państwo znali komplet nazwisk. (...) To będzie dla państwa zaskoczenie -
mówiła Ewa Kopacz, która przebywała wczoraj w Brukseli.

Ostatnia środa na długo pozostanie w pamięci wielu politycznych dygnitarzy.
Wieczorem premier Ewa Kopacz zapowiedziała dymisję trzech ministrów i
trzech wiceministrów, koordynatora służb specjalnych, swojego szefa
doradców, a nawet marszałka Sejmu. Czystka na szczytach partii miała
związek z ujawnieniem akt ze śledztwa dotyczącego afery podsłuchowej.
Nazwiska wszystkich zdymisjonowanych pojawiały się w kontekście afery
podsłuchowej.

Po politycznym tsunami w willi na Parkowej rozpoczęło się nieformalne
spotkanie kierownictwa PO. Obsługa kelnerska odpowiednio wcześniej
przygotowała stoły z jedzeniem i butelki wina. Z grona zdymisjonowanych
zjawili się minister sportu Andrzej Biernat, minister skarbu Włodzimierz
Karpiński i wiceminister gospodarki Tomasz Tomczykiewicz. Wszyscy oni
należą do zarządu Platformy Obywatelskiej. Jak udało się podejrzeć "Super
Expressowi", nie brakowało gorących dyskusji, toastów, poklepywania po
plecach i uścisków.

W czwartek w Brukseli premier Kopacz zapowiedziała, że nie będzie dymisji
całego rządu i zgody PO na wniosek SLD o samorozwiązanie Sejmu. - Nie boję
się trudnych decyzji. Moja ekipa wzięła się do pracy - powiedziała Kopacz
dziennikarzom.

Data: 2015-06-13 12:22:33
Autor: Mark Woydak
Stypa u Kopacz!
WON SZCZURZE PODSZYWACZU!

MW

Data: 2015-06-14 01:08:03
Autor: Ikselka
Stypa u Kopacz!
Dnia Fri, 12 Jun 2015 12:33:17 -0500, Mark Woydak napisał(a):

Moja ekipa wzięła się do pracy - powiedziała Kopacz
dziennikarzom.

Rychło w czas.
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-06-17 13:12:22
Autor: Marek
Stypa u Kopacz!
W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 01:08:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Dnia Fri, 12 Jun 2015 12:33:17 -0500, Mark Woydak napisał(a):

> Moja ekipa wzięła się do pracy - powiedziała Kopacz
> [...]

Oni zawsze chcą " CIĘŻKO PRACOWAĆ" - to jest staly element ich deklaracji.
Tylko ta 'CIEZKA PRACA"  okazuje sie byc konsumpcja osmiorniczek.

Data: 2015-06-17 22:15:31
Autor: A. Filip
Stypa u Kopacz!
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
> [...]

Oni zawsze chcą " CIĘŻKO PRACOWAĆ" - to jest staly element ich deklaracji.
Tylko ta 'CIEZKA PRACA"  okazuje sie byc konsumpcja osmiorniczek.

Lepsze są efekty bez (ciężkiej) pracy czy (ciężka) praca bez efektów?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Gdy wspominasz wilka, gotuj nań laskę.  (Przysłowie arabskie)