Su-27 rozbil sie w Radomiu

Data: 2009-08-30 14:35:38
Autor: Tomasz Finke
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Batman pisze:
Nie ma zadnego innego info co z pilotami
telefony nie dzialaja
strona nie dziala

http://www.youtube.com/watch?v=laN2nbT8FM8

T.

Data: 2009-08-30 15:00:51
Autor: Robert Wańkowski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
http://www.youtube.com/watch?v=laN2nbT8FM8

Na tym filmiku widać, że coś odpada od samolotu jak leci już płasko.

Robert

Data: 2009-08-30 06:15:51
Autor: Gosiaq
Su-27 rozbil sie w Radomiu
On 30 Sie, 15:00, Robert Wańkowski <rob...@wp.pl> wrote:
>http://www.youtube.com/watch?v=laN2nbT8FM8

Na tym filmiku widać, że coś odpada od samolotu jak leci już płasko.

Robert

też tak pomyślałam w pierwszej chwili - ale to tylko kiepska jakoś
filmu - krzaki się pojawiły

Gosia

Data: 2009-08-30 15:11:55
Autor: tomix
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7dt6n$hnk$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=laN2nbT8FM8

Na tym filmiku widać, że coś odpada od samolotu jak leci już płasko.

Jeżeli to nie jakaś sztuczka, albo błąd w przetwarzaniu obrazu to faktycznie coś jak by odpada od samolotu!!

Data: 2009-08-30 15:19:10
Autor: Robert Wańkowski
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "tomix"

Jeżeli to nie jakaś sztuczka, albo błąd w przetwarzaniu obrazu to faktycznie coś jak by odpada od samolotu!!

Widać wyraźnie. Dwa większe (piloci?) i dwa mniejsze elementy (osłony?) są dwie?

Robert

Data: 2009-08-30 07:07:30
Autor: mihau
Su-27 rozbil sie w Radomiu
On Aug 30, 3:19 pm, Robert Wańkowski <rob...@wp.pl> wrote:

Widać wyraźnie. Dwa większe (piloci?) i dwa mniejsze elementy (osłony?) są
dwie?

Czy to nie są przypadkiem same owiewki kabiny? Wygląda jakby system
nie zadziałał i nie wystrzelił foteli.

--
mihau

Data: 2009-08-30 14:11:26
Autor: LUK
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Widać wyraźnie. Dwa większe (piloci?) i dwa mniejsze elementy (osłony?) są dwie?

Robert
wg mnie to odpadajaca osłona podczas katapultowania , ale chyba nie zdazyły wyskoczyc fotele ,bo klepneli :(

Data: 2009-08-30 16:35:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Widać wyraźnie. Dwa większe (piloci?) i dwa mniejsze elementy (osłony?) są dwie?

wg mnie to odpadajaca osłona podczas katapultowania , ale chyba nie zdazyły wyskoczyc fotele ,bo klepneli :(

Co za bzdury piszesz.
Weź sobie sprawdź w jutubie, jak wygląda katapultowanie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-30 18:14:38
Autor: Rafal O.
Su-27 rozbil sie w Radomiu
http://www.youtube.com/watch?v=YL1FblthxQ0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Yh-kuztsE1s&feature=related

Z obu maszyn widać, że "owiewki" odpadają w pierwszej kolejności.

Wielka szkoda, że to się stało.
Pozdrawiam.

Data: 2009-08-31 09:53:36
Autor: new nik
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Z obu maszyn widać, że "owiewki" odpadają w pierwszej kolejności.

Inna sprawa to poco 2 pilotów na pokazie.
Pco strzelec? Spodziewali się ostrzału z tyłu. Brak profesjonalizmu

Data: 2009-08-31 10:03:18
Autor: Big Jack
Su-27 rozbil sie w Radomiu
W wiadomości
*new nik* napisał(-a):

Inna sprawa to poco 2 pilotów na pokazie.
Pco strzelec? Spodziewali się ostrzału z tyłu.

Ty wiesz o jakim s-cie mowa? Su-27, a nie np. Ił-28

Brak profesjonalizmu

Zdaje się siebie masz na myśli

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-08-31 12:52:15
Autor: CeSaR
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Zdaje się siebie masz na myśli

Chyba nawet sobie nie zdajesz sprawy jak wielu debili przy okazji takiej jak ta ujawnia swoje prawdziwe ja.
Słuchając wczoraj na lotnisku wypowiedzi miałem ochotę dać paru osobom w pysk. Obecność mojej córki mnie powstrzymała.

Data: 2009-08-31 14:07:42
Autor: JasiekS
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości

[...]

Wyobraź sobie, że gdy pojawił się dym i ktoś pierwszy powiedział
'katastrofa', za moimi plecami kilka osób zaśmiało się i rozległy się
oklaski. Nie próbowałem oglądać się, bo gdybym to zrobił to ktoś
wróciłby do domu bez zębów.

W innym miejscu tego wątku narzekano na organizację WEJŚCIA na pokazy.
Nie podzielam tych zastrzeżeń (a w każdym razie NIE W PEŁNI...),
natomiast mam duże zastrzeżenia do ogranizacji WYJŚCIA. Ponad dwie
godziny czekałem na coś więcej niż 'Jeszcze nic pewnego [o losie
pilotów] nie wiemy' zanim zdecydowałem się wyjść z lotniska. W okolicy
przystanków autobusowych przy bramie działy się dantejskie sceny. Nikt
nad tym nie panował. Samochody osobowe z parkingu przy lotnisku,
autobusy, samochody na sygnale - wszystkie grzęzły w tłumie walącym
falami całą szerokością jezdni. Gdyby znalazł się ktoś głupi ale
sygestywny i krzyknął 'Marsjanie atakują!' to chyba tłum zacząłby
tratować najsłabszych. Niepotrzebnie skupiono komunikację specjalną i
miejską przy jednym słupku, itd.

--
JasiekS

Data: 2009-08-31 20:53:01
Autor: Big Jack
Su-27 rozbil sie w Radomiu
W wiadomości
*CeSaR* napisał(-a):

Chyba nawet sobie nie zdajesz sprawy jak wielu debili przy okazji
takiej jak ta ujawnia swoje prawdziwe ja.

Nie było mnie w tym roku w Radomiu, ale byłem 2 lata temu. Widziałem debili co byli niezdrowo zafascynowani wypadkiem Żelaznego (Żelaznych?).

Data: 2009-09-01 09:45:10
Autor: Sebastian Kaliszewski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
*new nik* napisał(-a):

Inna sprawa to poco 2 pilotów na pokazie.
Pco strzelec? Spodziewali się ostrzału z tyłu.

Ty wiesz o jakim s-cie mowa? Su-27, a nie np. Ił-28

Brak profesjonalizmu

Zdaje się siebie masz na myśli

Przecież to kolina...

pzdr
\SK

Data: 2009-08-30 15:26:38
Autor: kasownik
Su-27 rozbil sie w Radomiu
W dniu 2009-08-30 15:19, Robert Wańkowski pisze:

Użytkownik "tomix"

[...]

Może to jednak nieudana próba użycia katapulty.

--
kas

Data: 2009-08-30 15:34:04
Autor: Robert Wańkowski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Data: 2009-08-30 15:54:45
Autor: tomix
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7dv4v$rsu$1inews.gazeta.pl...

Ale tu chyba ten sam film nie widać już nic.
http://www.tvp.pl/tvpinfo/informacje/polska/wypadek-na-air-show/zobacz-upadek-samolotu

też sprawdziłem
nic nie ma

Data: 2009-08-30 16:08:33
Autor: Big Jack
Su-27 rozbil sie w Radomiu
W wiadomości
*Robert Wańkowski* napisał(-a):

Ale tu chyba ten sam film nie widać już nic.
http://www.tvp.pl/tvpinfo/informacje/polska/wypadek-na-air-show/zobacz-upadek-samolotu

Widać, ale już nie tak dobrze że coś się tam posypało, albo to jakieś paprochy z przetworzenia obrazu. W każdym razie to na pewno nie osłona i nie fotele :(