Su-27 rozbil sie w Radomiu

Data: 2009-08-30 14:52:02
Autor: Kudłaty Konservateesta
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Nie żyje 2 pilotów z Białorusi

Data: 2009-08-30 15:58:02
Autor: Strapczy
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Nie żyje 2 pilotów z Białorusi

Ciekaw jestem co za komisja co roku zatrudnia takich patałachów.
Rok temu wypadek, tera też. To się staje niebespeiczne dla publiki

Data: 2009-08-30 14:14:44
Autor: LUK
Su-27 rozbil sie w Radomiu
tak przy okazji to ładny kąt natarcia miał ..... chyba ze 200 m by potrzebował zeby wyjść

Data: 2009-08-30 16:32:13
Autor: Gatar
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Ciekaw jestem co za komisja co roku zatrudnia takich patałachów.
Rok temu wypadek, tera też. To się staje niebespeiczne dla publiki

O czym Ty piszesz  ... człowieku ?

Data: 2009-08-30 15:13:01
Autor:
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Gatar <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> napisał(a):
> Ciekaw jestem co za komisja co roku zatrudnia takich patałachów.
> Rok temu wypadek, tera też. To się staje niebespeiczne dla publiki

O czym Ty piszesz  ... człowieku ?
weź sobie flamaster , narysuj na ekranie linie po której leci samolot nastepnie narysuj sobie w dowolnym momencie filmu linie która jest cieciwa skrzydła kat miedzu tymi liniami to właśnie kąt o którym mówie

Data: 2009-08-30 17:28:16
Autor: Gatar
Su-27 rozbil sie w Radomiu
> [...]

nastepnie narysuj sobie w dowolnym momencie filmu linie która jest cieciwa
skrzydła kat miedzu tymi liniami to właśnie kąt o którym mówie

Przecież to nie do Ciebie !!!!

Data: 2009-08-30 18:22:15
Autor: new nik
Su-27 rozbil sie w Radomiu
weź sobie flamaster , narysuj na ekranie linie po której leci samolot

Masz rację.
Dodatkowo wart zauważyć że na pokazach giną tyko piloci ze wschodu.
Piloci zachodni są lepiej wyszkolenie i znają lepiej sprzęt

NN

Data: 2009-08-30 11:01:43
Autor: qleczka
Su-27 rozbil sie w Radomiu
Ci ludzie walczyli do końca! jak można o nich napisać że to
patałachy!
jakby ktoś z Was widział słyszał albo się chociaż trochę zainteresował
to wiedziałaby że oni walczyli do końca żeby nie walnąć w domy
miejscowości koło której się zderzyli z ziemią! na takie pokazy latają
tylko najlepsi piloci, tacy co mają nalot rzędu kilku- kilkunastu
tysięcy godzin! na tych filmikach od samolotu nic nie odpada ale za to
widać że w pewnym momencie nie ma tak mocnej i wyraźnej smugi
spalanego paliwa co znaczy że ustał im ciąg, poza tym ludzie z
miejscowości gdzie uderzył samolot mówili że nie było go słychać a jak
można nie słyszeć takiego bydlaka z odległości 200m? po prostu
chłopakom zabrakło ciągu a nie katapultowali się żeby nie walnąć w
domy...
to się nazywa BOHATERSTWO!

a co do tego ze rok temu też był wypadek... to był dwa lata temu bo
AIR SHOW to impreza cykliczna co 2(DWA) lata robiona i wtedy zginęło
dwóch bardzo doświadczonych pilotów akrobacyjnych z czego jeden był
założycielem Żelaznych a drugi był jego uczniem! wspaniali ludzie....

Data: 2009-08-30 20:35:30
Autor: KZ
Su-27 rozbil sie w Radomiu
qleczka wrote:
[...]

Szczególnie ten założyciel który to ukrywał informacje o swoim stanie zdrowia i jakby nie patrzeć zabił młodego chłopaka który mu zaufał....

KZ

Data: 2009-08-30 11:47:37
Autor: qleczka
Su-27 rozbil sie w Radomiu
On 30 Sie, 20:35, "KZ" <nie...@adresu.com.pl> wrote:
qleczka wrote:
> [...]

Szczególnie ten założyciel który to ukrywał informacje o swoim stanie
zdrowia i jakby nie patrzeć zabił młodego chłopaka który mu zaufał....

oj, jeśli go znałeś to bredzisz a jak nie znałeś to nie wiesz co
mówisz...

Data: 2009-08-30 19:13:50
Autor: Rafal O.
Su-27 rozbil sie w Radomiu
No niestety, ale z raportu komisji wynika, że właśnie tak było.
Czytałeś? Jeśli nie, to zrób to.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-30 21:18:40
Autor: KZ
Su-27 rozbil sie w Radomiu
qleczka wrote:
[...]

Nie musiałem go znać, wystarczy przeczytać raport po wypadku...

KZ

Data: 2009-08-30 23:00:39
Autor: AA
Su-27 rozbil sie w Radomiu
[...]

Bylem, widzialem. Po imponujacym starcie piloci wykonali kilka akrobacji. Za chwile odeszli na bok, bardzo spokojnie, jakby przymierzali sie do dalszej czesci programu. Odchodzili daleko a potem dosyc nisko. Gdy samolot skryl sie za drzewami poczulem scisniecie w gardle. Licze - jeden, dwa. Rozum juz podpowiadal, co sie stalo. Ale z drugiej strony przeciez lepiej wiedza co robia. Na trzy pojawil sie ogien i dym. Obrazki z filmow, relacji w telewizji, internecie - tym razem to sie stalo na zywo. Przerazajacy i smutny widok.

Podejrzewam, ze w momencie gdy odchodzili na bok juz cos sie stalo a pozniejsze wydarzenia to byla proba opanowania sytuacji lub ograniczenia skutkow. Gdyby wczesniej sie katapultowali, samolot bez kontroli moglby narobic jeszcze wiele zlego (nie umniejszajac tego, co sie stalo)

Co do teorii z ptakami - przed Su-27 przeleciala gromadka. Wczesniej latajace samoloty musialy je skuteczniej wyploszyc z chaszczy niz pukawki, ktore bylo co chwile slychac (chyba byly do ploszenia ?). To tylko obserwacja, nie moje amatorskie wyjasnienie.

[...]

Nie wiem, czy bohaterstwo. Raczej gleboka odpowiedzialnosc w trudnej sytuacji. Jezeli ktos powie, ze takie imprezy to duze zagrozenie dla publicznosci i otoczenia, i trzeba ich zakazac - zrozumiem. Samolot bojowy sluzy do walki, a nie podziwiania dla rozrywki. Mozna oberwac przypadkowo...
A z drugiej strony piloci majac do dyspozycji maszyny o takich mozliwosciach musza cwiczyc, aby w koniecznosci umiec wykorzystac potencjal maszyn. Nawet jezeli w ostatnich latach sa to tylko straszaki, to trzeba umiec nimi sie poslugiwac. A jak juz cwicza - to czemu publika ma tego nie zobaczyc ? Ci co musza beda sie bac, inni moga ocenic potencjal sil zbrojnych kraju.

AA

Data: 2009-09-01 10:18:05
Autor: Sebastian Kaliszewski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
qleczka wrote:
Ci ludzie walczyli do końca! jak można o nich napisać że to
patałachy!

Dyskutujesz z koliną, znanym wyjątkowo głupim trollem.

[...]

Samolot bez ciągu też nie leci cicho. Absloutnie nie.

To że nie słychać wynika z warunków atmosferycznych i prędkości.

po prostu
chłopakom zabrakło ciągu a nie katapultowali się żeby nie walnąć w
domy...

Nie wiemy co się stało. I katapultowanie się lub nie może wynikać z różnych przyczyn

to się nazywa BOHATERSTWO!

Nie wiemy czy mieli szansę na bohaterstwo, w każdym razie Cześć Ich Pamięci

\SK

Data: 2009-08-30 21:02:32
Autor: Paweł Ubysz
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "new nik" <nikk@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h7e914$lg2$1news.onet.pl...
[...]

O tak. Zwłaszcza w Ramstein.

Data: 2009-08-30 22:30:25
Autor: new nik
Su-27 rozbil sie w Radomiu
O tak. Zwłaszcza w Ramstein.

Tu masz przechwałki pilotów (tylko my potrafimy itd)
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6981817,Ostatnia_rozmowa_z_bialoruski_pilotami.html
Jak się okazało nawet nie potrafio zwykłego przelotu nisko zrobić

Sław

Data: 2009-09-01 10:10:16
Autor: Sebastian Kaliszewski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
kolina wrote:
[...]

Troll kolina

Kolina już wyprzedził komisję badającą wypadek i wie z góry co było przyczyną

Kolina, wracaj do swojej nory

Data: 2009-08-30 21:50:19
Autor: FD
Su-27 rozbil sie w Radomiu
new nik pisze:
[...]

KOLINA pierdolo... spadaj z tej grupy z tymi swoimi bzdurami

Data: 2009-08-30 12:59:42
Autor: qleczka
Su-27 rozbil sie w Radomiu
czytałam raport, każdy czytam bo muszę...

Data: 2009-08-30 22:27:07
Autor: new nik
Su-27 rozbil sie w Radomiu
czytałam raport, każdy czytam bo muszę...

Następnym razem wypadało by ze zrozumieniem

Data: 2009-08-30 16:33:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Nie żyje 2 pilotów z Białorusi

Ciekaw jestem co za komisja co roku zatrudnia takich patałachów.
Rok temu wypadek, tera też. To się staje niebespeiczne dla publiki

Chleba i igrzysk!
Czasem lwy wdrapywały się na trybuny.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-01 10:15:04
Autor: Sebastian Kaliszewski
Su-27 rozbil sie w Radomiu
kolina wrote:
Nie żyje 2 pilotów z Białorusi

Ciekaw jestem co za komisja co roku zatrudnia takich patałachów.
Rok temu wypadek, tera też. To się staje niebespeiczne dla publiki

Kolina wynocha do swojej nory

Data: 2009-09-01 10:27:26
Autor: BartekGSXF
Su-27 rozbil sie w Radomiu

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:8uvum6-7kp.ln1bozon.softax.pl...
Wrzuc go do KF, po co smieci wyciagasz z worka?

pozdr

--
Bartek
szukam zx9