Subaru Forester link

Data: 2011-06-24 19:11:09
Autor: LEPEK
Subaru Forester link
W dniu 2011-06-24 17:11, jerry pisze:
Co myślicie o tym samochodzie? Cena chyba za niska? Co z nim może być
nie tak?

Spójrz na lewe przednie koło.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-24 20:44:34
Autor: jerry
Subaru Forester link

Spójrz na lewe przednie koło.
No faktycznie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?
pzdr

Data: 2011-06-24 19:24:43
Autor: ArmenVanBuran
Subaru Forester link
jerry <jurek7@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Spójrz na lewe przednie koło.
No faktycznie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?
pzdr

Miałem kiedyś do czynienia z tego typu uszkodzeniem.
Do wymiany trawersa, wahacz i parę klamotów układu kierowniczego. Podłużnicę trzeba było naciągać co skutkowało tym, że było ryzyko
pęknięcia lakieru na niektórych elementach i pęknięcia przedniej szyby.
W sumie to nie polecam...

Data: 2011-06-24 19:25:10
Autor: ArmenVanBuran
Subaru Forester link

Data: 2011-06-24 20:55:26
Autor:
Subaru Forester link

Użytkownik "jerry" <jurek7@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iu2lus$aov$1news.onet.pl...

Spójrz na lewe przednie koło.
No faktycznie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?
pzdr

Proponuję lepiej sobie tym złomem głowy nie zawracaj.
To, że ten zderzak nie naprawiony to celowe zagranie.
Z samych zdjęć można zobaczyć, że przód przestawiony.
To co Lepek Ci napisał chyba widzisz. Koło pionu nie trzyma
i jest przesunięte w kierunku tylniej osi.

pozdr

Subaru Forester link