Subaru Forester - plakietka z plejadami

Data: 2009-12-09 20:52:15
Autor: witrak()
Subaru Forester - plakietka z plejadami
Z Forestera (2007) jakiś wandal oderwał tylną plakietkę z plejadami.
Został owalny fragment kleistego plastyku z trzema dziurkami w tylnej klapie - wyraźnie jakby pod pozycjonujące bolce od plakietki.

Mechanik sprowadził plastykową plakietkę (woła 135 zł), ale ta jest bez żadnych bolców. Czy ktoś wie, czy *oryginalna, firmowa* plakietka powinna mieć bolce, czy nie ?
Na allegro nie udało mi się tego znaleźć :-(

Pozdr.

witrak()

Data: 2009-12-09 12:34:28
Autor: tadek
On 9 Gru, 20:52, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
[...]

zapytaj  tu
http://forum-subaru.pl/bb3/index.php

Data: 2009-12-10 13:40:28
Autor: Paweł W.
Subaru Forester - plakietka z plejadami

Mechanik sprowadził plastykową plakietkę (woła 135 zł), ale ta jest
bez żadnych bolców.

Mechanik jest od napraw mechanicznych, a nie od plakietek.

 Czy ktoś wie, czy *oryginalna, firmowa*
plakietka powinna mieć bolce, czy nie ?
Na allegro nie udało mi się tego znaleźć :-(

Zawieź do ASO Subaru i niech sprawdzą czy oryginalna, jeżeli nie jest to podaj "mechanika" do sądu, że nieoryginalne znaki fabryczne sprzedaje.

Pozdrawiam
p.

Data: 2009-12-10 22:18:00
Autor: witrak()
On 2009-12-10 13:40, Paweł W. wrote:
Mechanik sprowadzi^(3) plastykow? plakietke^ (wo^(3)a 135 z^(3)), ale ta jest
bez ?adnych bolców.

Mechanik jest od napraw mechanicznych, a nie od plakietek.

Przecież plakietki to nie znaczki pocztowe - do specjalisty-filatelisty nie pojadę ;-)

 Czy kto? wie, czy *oryginalna, firmowa*
plakietka powinna mie? bolce, czy nie ?
Na allegro nie uda^(3)o mi sie^ tego znale1/4? :-(

Zawie1/4 do ASO Subaru i niech sprawdz? czy oryginalna, je?eli nie jest to podaj "mechanika" do s?du, ?e nieoryginalne znaki fabryczne sprzedaje.

Powinienem napisać: mechanik z ASO Subaru :-)

witrak()

Data: 2009-12-10 15:15:09
Autor: kamil

"witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote in message news:hfova8$r7g$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sprawdz czy na pewno plakietka wyglada jak powinna, pare tygodni temu wlasnie na Allegro widzialem jakies kapsle do felg Subaru. Gwiazdy na niej byly, ale ich ulozenie juz niezbyt sie zgadzalo z oryginalem. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Subaru Forester - plakietka z plejadami