Subaru Forester - plakietka z plejadami

Data: 2009-12-10 13:40:28
Autor: Paweł W.
Subaru Forester - plakietka z plejadami

Mechanik sprowadził plastykową plakietkę (woła 135 zł), ale ta jest
bez żadnych bolców.

Mechanik jest od napraw mechanicznych, a nie od plakietek.

 Czy ktoś wie, czy *oryginalna, firmowa*
plakietka powinna mieć bolce, czy nie ?
Na allegro nie udało mi się tego znaleźć :-(

Zawieź do ASO Subaru i niech sprawdzą czy oryginalna, jeżeli nie jest to podaj "mechanika" do sądu, że nieoryginalne znaki fabryczne sprzedaje.

Pozdrawiam
p.

Data: 2009-12-10 22:18:00
Autor: witrak()
On 2009-12-10 13:40, Paweł W. wrote:
Mechanik sprowadzi^(3) plastykow? plakietke^ (wo^(3)a 135 z^(3)), ale ta jest
bez ?adnych bolców.

Mechanik jest od napraw mechanicznych, a nie od plakietek.

Przecież plakietki to nie znaczki pocztowe - do specjalisty-filatelisty nie pojadę ;-)

 Czy kto? wie, czy *oryginalna, firmowa*
plakietka powinna mie? bolce, czy nie ?
Na allegro nie uda^(3)o mi sie^ tego znale1/4? :-(

Zawie1/4 do ASO Subaru i niech sprawdz? czy oryginalna, je?eli nie jest to podaj "mechanika" do s?du, ?e nieoryginalne znaki fabryczne sprzedaje.

Powinienem napisać: mechanik z ASO Subaru :-)

witrak()

Subaru Forester - plakietka z plejadami