Data: 2010-10-25 09:34:14 | |
Autor: Mirosław | |
Subaru Legacy | |
Cześć @ll,
Subaru Legacy 2.0 4x4 w gazie, 2000r, na co uważać przy zakupie, ktoś jeździł tym? jak wygląda sprawa z częściami i kosztami naprawy, dzięki Mirosław |
|
Data: 2010-10-25 01:27:16 | |
Autor: tadek | |
Subaru Legacy | |
On 25 Paź, 09:34, Mirosław <miroslaw.poc...@gmail.com> wrote:
Cześć @ll, co to znaczy "w gazie"? Chyba masz na myśli " z instalacją gazową" zapytaj na tej stronie: http://forum-subaru.pl/bb3/index.php |
|
Data: 2010-10-26 20:20:08 | |
Autor: Mirosław | |
Subaru Legacy | |
Użytkownik "tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:62105543-9d47-4db7-b568-793b36e243a5t13g2000yqm.googlegroups.com... On 25 Paź, 09:34, Mirosław <miroslaw.poc...@gmail.com> wrote: Cześć @ll, co to znaczy "w gazie"? Chyba masz na myśli " z instalacją gazową" nie ku... mam na myślo na wode |
|
Data: 2010-10-27 10:20:06 | |
Autor: Artur M. Piwko | |
Subaru Legacy | |
In the darkest hour on Tue, 26 Oct 2010 20:20:08 +0200,
MirosĹaw <miroslaw.poczta@gmail.com> screamed: CzeĹÄ @ll, W takim razie trzeba uszczelniÄ kabinÄ. -- [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ] [ 10:19:47 user up 12603 days, 22:14, 1 user, load average: 0.36, 0.81, 0.22 ] If you start seeing red monsters, you have probably gained infravision. |
|
Data: 2010-10-25 08:23:17 | |
Autor: Massai | |
Subaru Legacy | |
Mirosław wrote:
Cześć @ll, Trzeba się uważać żeby tym gazem się nie otruć. Bo jak całe auto w gazie... ps. pierwszy! ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-10-26 20:19:25 | |
Autor: Mirosław | |
Subaru Legacy | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ia3epl$u4o$1news.onet.pl... Mirosław wrote: co ty gadasz? to dzięki bo już miałem kupić |
|
Data: 2010-10-27 14:47:23 | |
Autor: Scypio | |
Subaru Legacy | |
Dnia Mon, 25 Oct 2010 08:23:17 +0000 (UTC), Massai napisal(a):
Trzeba się uważać żeby tym gazem się nie otruć. Ja właśnie sobie wyobraziłem takie auto całe owinięte potwornymi ilościami gazy, przez którą przesączają się różnie nieciekawe substancje... Brrr, auto w gazie to zdecydowanie kiepski pomysł, zwłaszcza jak ma ropiejące rany! pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2010-10-27 20:07:49 | |
Autor: Mirosław | |
Subaru Legacy | |
Użytkownik "Scypio" <scypio.N0SP4M@poczta.fm> napisał w wiadomości news:slrnicgerr.ss4.scypio.N0SP4Matos.wmid.amu.edu.pl... Dnia Mon, 25 Oct 2010 08:23:17 +0000 (UTC), Massai napisal(a):Stary co ty, na dragach lecisz? |
|
Data: 2010-10-27 18:16:28 | |
Autor: masti | |
Subaru Legacy | |
Dnia piÄknego Wed, 27 Oct 2010 20:07:49 +0200 osobnik zwany MirosĹaw
wystukaĹ: UĹźytkownik "Scypio" <scypio.N0SP4M@poczta.fm> napisaĹ w wiadomoĹci A ty umiesz pisac po polsku? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2010-10-25 19:47:58 | |
Autor: mateoos | |
Subaru Legacy | |
W dniu 2010-10-25 09:34, Mirosław pisze:
Cześć @ll,Generalnie samochód trudny do zabicia, nawet przy niewłaściwej eksploatacji wytrzymuje trzy razy więcej, niż konkurencja. Sprawa z częściami i naprawami jest nieco bardziej skomplikowana - mechaników ogarniających Subaru jest niewielu, części teoretycznie są, ale ceny raczej wyższe niż niższe... :) Na szrotach nie ma czego szukać, tanich zamienników też jest niewiele. Klocki i tarcze są w podobnych cenach, ale np. za amortyzatory na przód do Imprezy '97 zapłaciłem prawie 700 zł... Również w przypadku konieczności wymiany uszczelki pod głowicą nie licz na cuda - dwie głowice, bokser, bez wyjęcia silnika nic nie zrobisz. Ale... wystarczy jeden zimowy dzień ze śniegiem i wszystkie wady stają się nieistotne... :) PS. Jeśli gaz, to dwie krótkie listwy, a nie jedna długa i jeszcze dłuższe węże, aczkolwiek jeżdżą też Subaryny z prostą instalacją drugiej generacji i nic złego się nie dzieje. Miłej zabawy, zima idzie! |