Subiektywna ocena.

Data: 2010-03-13 17:19:51
Autor:
Subiektywna ocena.
Byłem na obu imprezach w Warszawie.

Na tej w Pałacu PP znajomych dużo. WiW mniej.
Pozyskane informacje duży plus dla nowej imprezy. Objętość wystawców podobna, sprzęt droższy i bardziej specjalistyczny na WiW.
Ale są też jaja, jest tablica reklamowa pewnej konstrukcji CCR wykazująca
zalety w porównaniu do innych. Wśród nich góruje sprzedawany produkt. Tylko
mały drobiazg została przyjęta chłonność wapna sodowanego zaniżona w
porównaniu do danych producenta Molecular.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=149&start=0
3 załącznik w tym temacie. Jest też dupochron dopisek że dane są na podstawie
... .
Na PP dowiedziałem się od J.Krzyżaka że nie posiada dokładniejszych informacji
o masach różnych przedziałów tkankowych. Od anestezjologa D.Tomaszewskiego na
szybko nie dowiedziałem się też tych danych, ale rozpozna temat. Polecam jego
jutrzejszy wykład, po spotkaniu w CS wiadomo że bardzo warto wysłuchać,
wydobywałem cenne dla siebie informacje których nie można pozyskać od innych z
zakresu jego specjalizacji. Omówiliśmy też problem który postawił Leszek Nowak
na froum FCS, przychylił się do mojego poglądu duża masa tkanek średnich ma
znaczący wpływ na objętość odsycanych gazów. Zwłaszcza dla szybkiego helu.
Co z tego wynika duża przykrość dla Leszka Nowaka, kolejne założenie poszło
się ... . Metoda brania danych z sufitu jest doskonała, na szkoleniach w ... .

pozdrawiam rc
ps jak na pierwszą imprezę to pełen sukces, gratuluję organizatorowi.

Data: 2010-03-13 22:51:01
Autor: Leszek N
Subiektywna ocena.
[...]

Żadna przykrość. Znając Twój styl działania, domyślam się sposobu przedstawienia sprawy. Bardzo chętnie przedyskutuję z panem D.Tomaszewskim ten problem. Jestem do dyspozycji na targach Wiatr i Woda na stanowisku magazynu Nurkowanie w godzinach 10-11 i od 14 do końca targów.

Data: 2010-03-14 16:14:24
Autor:
Subiektywna ocena.
Leszek N <leszeknowaktdi.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Tabelę zawiesiłem, możesz przemnożyć wartość 15000g dla tkanek szybkich przez
spadki nasycenia w zadanym czasie. Wiadomo że to tkanki szybkie z czasami
połowicznego odsycania od 1,88 min do 10,21. Da to pewną objętość. Potem
37000g przez spadki nasycenia w przedziałach o czasach od 14,48 do 29,11min, w
zadanym czasie. Wychodzi pewna wartość która nie jest małą wyższego rzędu.
Rozpuszczalności helu też podać ?
W pełni bym się zgadzał z interpretacją że należy zastosować Twoje
przybliżenie (uwzględnienie jedynie szybkich tkanek) dla sytuacji w której
tylko szybkie tkanki kontrolują dekompresję. Oznacza to bardzo szybkie
zanurzanie i powrót na powierzchnię.

Machomet do Góry, czy góra do Machometa. Bądź poważny.
Stawiasz wielokrotnie tezy o rozmówcy, co sądzisz że jest prawdą. Nie umiesz
przeczytać i zastosować tabelki którą zamieściłem, nie dajesz rady odnaleźć
informacji o czasach odsycania różnych przedziałów tkankowych, chociaż to
dostępna informacja. Sądzisz że posługuję się modelem gazu doskonałego bo Ty
znasz tylko taki. Dzięki mnie nauczyłeś się że jest związek wentylacji i
zużycia tlenu, dodatkowo ile wody potrzeba do nawilżenia czynnika oddechowego.
Mniej te fakty w pamięci.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-14 20:03:04
Autor: Leszek N
Subiektywna ocena.
Machomet do Góry, czy góra do Machometa. Bądź poważny.
Poważnie, to rozmiawiałem z Panem Tomaszewskim.
Sądzisz że posługuję się modelem gazu doskonałego ... itp
Ty naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz i co usłyszysz od innych osób.
Wykucie na pamięć kilku formułek matematycznych nie oznacza, że rozumiesz problem.

Data: 2010-03-14 20:35:29
Autor:
Subiektywna ocena.
Leszek N <leszeknowaktdi.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Machomet do Góry, czy góra do Machometa. Bądź poważny.
Poważnie, to rozmiawiałem z Panem Tomaszewskim.

To wiesz że na obecną chwilę R.Kłos jest jedynym źródłem informacji.
Ten sam którego również dyskredytowałeś (służę odpowiednim cytatem, jeśli
udajesz że nie pamiętasz)
>Sądzisz że posługuję się modelem gazu doskonałego ... itp
Ty naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz i co usłyszysz od innych osób.
Wykucie na pamięć kilku formułek matematycznych nie oznacza, że rozumiesz problem.

Przywołajmy źródło.

[quote="Leszek Nowak"]
Miało być realne? Założenie to założenie. Opisując przemiany gazowe też się
posługujemy pojęciem gazu doskonałego. Podobnie tutaj przyjałem, że gaz został
wymieniony w całej pętli i tyle.

[quote="anarchista"
Muszę zmartwić, od dłuższego czasu posługuję się modelem gazu rzeczywistego,
umożliwia policzenie czy wystąpi efekt JT dla dowolnie komponowanych
mieszanin, również własności typu ściśliwość i masa czynnika sprężonego do
określonego ciśnienia.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=273

Zasuwasz dane z sufitu, nawet nie umiesz skorzystać z zawieszonego materiału,
zadajesz pytania jak przedszkolak o długości czasów odsycania, jest to znany
zakres wiedzy też łatwo dostępny. IT powinien rozumieć związek zużycia tlenu i
wentylacji, tego nauczyłeś się dzięki mnie.
Co do braku zrozumienia, to masz materiał który pokazuje że jest inaczej.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=254&mode=view pozdrawiam rc

Data: 2010-03-14 22:19:54
Autor: Leszek N
Subiektywna ocena.
A pingwiny, żyją na Antarktydzie (no w Warszawie też można spotkać) :)
Kompletnie nie rozumiesz istoty zagadnienia. Dzisiejszy dzień na targach też Cię najwidoczniej niczego nie nauczył. Trudno, może ktoś inny Ci to wytłumaczy. Ja już nie zamierzam tracić czasu.

PS. Skoro tak się chwalisz tymi patentami, to może podeślesz mi na priv pełne zgłoszenie patentowe? Nie mam czasu biegać po urzędach patentowych, a chętnie się zapoznam z tym wynalazkiem na miarę wynalezienia koła :)

Data: 2010-03-15 06:57:56
Autor:
[...]

Ten czas był dla wielu osób bardzo cenny dowiedzieli się że poza czepianiem
się, nie wnosisz wiele do dyskusji.
Żeby jednak zyskali nową informację to proszę bardzo: Szanowny super IT Leszek
Nowak uwzględnił z sufitu jedynie szybkie tkanki, w których w tej fazie
dekompresji są małe ciśnienia przesyceń, a zaniedbał te o wyższych
ciśnieniach. Bo mają większą masę. GRATULUJĘ naukowej metody brania danych z sufitu, zwłaszcza że podałem na tacy
dane. Ale z obrzydliwego źrudła [quote="Leszek Nowak"]R. Kłos pod tym względem mnie nie interesuje[/quote]
Przeczytaj ze zrozumieniem to co jest w książce "Aparaty Nurkowe... "
nie będziesz robił głupich założeń że obieg daje się wypłukać szybko.
PS. Skoro tak się chwalisz tymi patentami, to może podeślesz mi na priv pełne zgłoszenie patentowe? Nie mam czasu biegać po urzędach patentowych, a chętnie się zapoznam z tym wynalazkiem na miarę wynalezienia koła :)

Każdy ma do tego dostęp Al. Niepodległości 188. Jest to zbyt trudne dla ciebie do zrozumienia, zobacz materiał na stronie http://www.abyss-diving.pl/art155.html
To będziesz miał gigantyczne luki pojęciowe. To rodzina SCR SMS o własnościach
CCR. Pełne zgłoszenie będzie ujawnione po publikacji, to powinieneś wiedzieć.
Tamten dokument z UP pisał człowiek który miał dostęp do zastrzeżeń
patentowych. Wiesz jaką funkcję pełni ten element zgłoszenia ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-16 01:35:22
Autor: Leszek N
Subiektywna ocena.
[...]

Czyli jednak nic nie zrozumiałeś.

Każdy ma do tego dostęp Al. Niepodległości 188.
Być może każdy, ale ja nie mam czasu tam jeździć.

Jest to zbyt trudne dla ciebie do zrozumienia
Jak zwykle wymysły zamiast rzeczowej dyskusji.

Pełne zgłoszenie będzie ujawnione po publikacji, to powinieneś wiedzieć.
Oczywiście, że wiem. Wiem też, że patentami normali ludzie to się chwalą po ich publikacji. Dlatego poprosiłem o przesłanie. Chyba nie podejrzewasz, że zaraz polecę i zacznę sprzedawać Twój Wielki Wynalazek. Chwalisz się nim na lewo i prawo, no to chciałem się zapoznać. Bez publikacji i udostępnienia do oceny to jest to po prostu jakiś numerek.

Data: 2010-03-16 06:51:03
Autor:
Subiektywna ocena.
Leszek N <leszeknowaktdi.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czyli jednak nic nie zrozumiałeś.

Przemol ma lepiej opanowanego pingponga.

> Każdy ma do tego dostęp Al. Niepodległości 188. Być może każdy, ale ja nie mam czasu tam jeździć.

Gdybyś znał temat to skorzystał byś z www.uprp.pl
Ale do pełnego materiału możesz dotrzeć z pomocą listów poleconych, wysyłanych
do sekretariatu a skierowanych do autora.
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=12
Tu masz szerszą informację niż jest w skrócie.

> Jest to zbyt trudne dla ciebie do zrozumienia
Jak zwykle wymysły zamiast rzeczowej dyskusji.

Podałem przykładowy materiał, z takim fundamentem będziesz miał dużą trudność
w zrozumieniu SCR ze zliczaniem wentylacji, dodatkowo SMS, dodatkowo z
chemicznie zgromadzonym tlenem.

> Pełne zgłoszenie będzie ujawnione po publikacji, to powinieneś wiedzieć.
Oczywiście, że wiem. Wiem też, że patentami normali ludzie to się chwalą po ich publikacji. Dlatego poprosiłem o przesłanie.

Ludzie zajmujący się tą tematyką znają opis.

[...]

Nie przenoś proszę piaskownicy do dyskusji.

pozdrawiam rc

--

Subiektywna ocena.