Subiektywne porownanie k750 i c901

Data: 2009-12-13 15:58:21
Autor: jijomo
Subiektywne porownanie k750 i c901
Witam.
Ostatnio kupilem SE C901, zastepujac nim wysluzonego k750i.
Niestety jest kilka rzeczy, do ktorych bylem przyzwyczajony i ktorych mi w C901 brakuje:

1. k750 ma wygodniejsza klawiature, numeryczna w C901 jeszcze ujdzie, ale upchniecie 11 przyciskow funkcyjnych na tak malej przestrzeni to moim zdaniem przesada. Na razie czesto zdarza mi sie nie trafic i irytuje mnie to.

2. Po wylaczeniu ekranu telefonu w k750i nadal byla wyswietlona godzina, w C901 tak nie jest (staralem sie to znalezc w opcjach, ale mi sie nie udalo). W zwiazku z tym zeby sprawdzic godzine musze wcisnac jakis przycisk.

3. Zeby uruchomic latarke w C901 musze odslonic obiektyw, zmienic tryb na wideo, wejsc do menu zdjec i tam wlaczyc lampe. W k750i mialem do tego skrot: joystick w prawo, wlacz latarke.

O ile na zarzut 1 raczej nic sie nie poradzi, to dwa pozostale to kwestia softu - moze ktos zna rozwiazanie?

Oczywiscie C901 ma tez wiele zalet w porownaniu do k750i: jest cienszy, ma wiekszy ekran, lepszy aparat, ciekawa rzecza jest threaded messaging.

pzdr. jijomo

Data: 2009-12-13 22:27:55
Autor: J.F.
On Sun, 13 Dec 2009 15:58:21 +0100,  jijomo wrote:
[...]

Uzyj latarki i zobacz - te pozniejsze ekrany lcd byly tak ciemne ze
godzina sie wyswietlala, ale widac jej prawie nie bylo ..

[...]

A nie mozna latarki pod jakis funkcyjny ? Ja w 550 dodalem do menu podrecznego, zawsze to krocej.

Choc w sumie najbardziej sobie chwale swiecacy breloczek przy
kluczach. J.

Data: 2009-12-14 16:41:00
Autor: jijomo
J.F. pisze:

[...]

Nie, na pewno nie ma ;)

[...]

Nie mozna, bo w C901 nie ma funkcji "latarka" jako takiej, jest tylko swiatlo przy kreceniu filmow, ktore moze sluzyc jako latarka, ale sie je niewygodnie wlacza. Slyszalem, ze sa jakies aplikacje, ktore radzily sobie z tym w innych modelach SE, ktore mialy te przypadlosc.

pzdr. jijomo

Data: 2009-12-14 17:18:55
Autor: J.F.
Użytkownik "jijomo" <lost2usun@usun.op.pl> napisał w wiadomości news:hg5maa$gqa$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
[...]

Na K550 jest to tak ciemne, ze niemal niezauwazalne.
Sam proponowalem ze w zwiazku z tym nalezy wywalic ta funkcje, bo nikomu niepotrzebna i tylko niepotrzebnie prad zuzywa :-)

W K550 podswietlenie wygodnie wlaczalo sie klawiszem glosnosci.

J.

Data: 2009-12-20 17:48:44
Autor: JaromirD
jijomo wrote:

J.F. pisze:

[...]

W 550 wystarczy odsłonić obiektyw, przytrzymać klawisz * i włącza się dioda. Może w C901 też tak się da?

JaromirD

Subiektywne porownanie k750 i c901