[Simplus] "Subskrypcja nie jest aktywna"

Data: 2010-02-05 09:56:15
Autor: SeBoLeX
[Simplus] "Subskrypcja nie jest aktywna"
"Subskrypcja nie jest aktywna" taki komunikat pojawia się, gdy próbuję
dodac "Bliski numer" (*104*51*48xxxxxxxxx#) w taryfie "Twój profil".
Dzisiaj dopiero kupiłem starter i może karta nie jest jeszcze w pełni
aktywna? Gdy sprawdzam ważnośc konta, to pokazuje mi datę
"02.05.2009" :D Próbowałem też poprzez *110# dodac ten darmowy numer,
ale bez powodzenia :(

[Simplus] "Subskrypcja nie jest aktywna"